Juletravlhed…

På en eller anden måned, er det lykkedes mig at glemme, hvor hårdt det er at stå i butik i december måned… Men jeg er så småt begyndt at huske det, for hold da op hvor er jeg træt. Det betyder desværre, at der er endnu mindre tid til læsningen end jeg ellers havde regnet med, så hvordan det går med mine udfordringer for i år, må tiden jo vise, men det ser desværre ikke godt ud.

Oveni juletravlheden er der desuden min fagprøve som skal skrives, så når jeg ikke er på arbejde (seriøst, man har ikke tid til et liv i december måned når man står i butik, men nogen skal jo sørge for, at der kan komme en masse lækre bogpakker under træet =D), eller sover, skriver jeg som en gal på min opgave, som skal sendes til skolen mellem jul og nytår.

Anyhow, det her er ikke en masse dårlige undskyldninger, men mere en lille forklaring på, hvorfor der måske ikke sker helt så meget på bloggen, som både I og jeg selv kunne ønske. Jeg holder selvfølgelig ikke helt op med at udgive indlæg, og der er jo også kun 14 dage til jul, hvorefter det hele burde være færdigt, og jeg endelig kan give den gas med indlæg og anmeldelser igen.

Indtil da, håber jeg I vil have en smule tålmodighed med mig, og som altid håber jeg, at I får læst en masse masse gode bøger!!!

God læselyst!

Skriv et svar

