Challenge opdatering

Okay, jeg skal virkelig til at rubbe neglene hvis jeg skal nå mine udfordringer for i år, og jeg må ærligt indrømme, at det ser en smule sort ud… Men jeg kæmper videre og ser hvor langt jeg når!

Debut author challange:
Jeg er nået halvvejs, så det er da et plus. Desuden har jeg læst (men endnu ikke anmeldt) yderligere to, og er i fuld gang med en tredje, så forhåbentligt er jeg lige straks tre anmeldelser tættere på at være færdig – altså 3/4 færdig. Det kan godt lykkedes hvis jeg tager mig sammen.

Anmeldereksemplar udfordring:
Jeg har klaret 5 ud af 12 bøger i denne udfordring, og er næsten færdig med den sjette bog. Så det er da lige straks halvvejs, men skal jeg være ærlig, ser det lidt sort ud for denne del af udfordringen. Men nu må vi se, jeg har planer om at kæmpe videre, og der er jo en måned endnu – but still…

Læse 60 bøger i år 2012:
Det er faktisk lidt trist at jeg ikke har nået dette mål, og det ser også meget sort ud med at gennemføre denne. Sidste år nåede jeg 72 bøger, så jeg satte det endda lavt da jeg sagde 60 bøger for i år, men bryllupsforberedelser, bryllup, bryllupsrejse, tre skoleophold, skriftlig eksamen, to ugers fagprøveprojekt og skrivning af fagprøve-opgave har sat sine spor, og jeg er med blot en måned tilbage, stadig 16 bøger bagud. Jeg viste dog at det måske ville blive svært at nå, for i år har virkelig været et travlt år, men også med denne kæmper jeg videre, og jo flere jeg når, jo bedre, også selv hvis jeg ikke gennemfører.

4 thoughts on “Challenge opdatering

  1. Der kommer vel forhåbentlig en juleferie, så du kan nå de sidste bøger🙂 Good luck😉 Er i fuld gang med “Kampen om Tronen” og snart færdig. Ih min ønskeliste står på flere bøger. Kunne være sjovt hvis du lavede et blog indlæg med dine juleønsker🙂

    • Hehe, desværre ikke – snarre en hel masse ekstra arbejde, og endnu mindre tid til at læse… men det er ok, for mere arbejde, betyder flere penge, som så igen betyder flere bøger… =D

      Jeg vil da klart overveje det – kunne være sjovt at lave jule-ønskeliste over de bøger som jeg ønsker mig lige her og nu… Tak for ideen… =)

  2. Puha, jeg når skisme heller ikke min egen😛 Men mit mål på 52 bøger har jeg dog nået. Men i min egen udfordring har jeg kun læst 12/20 – og jeg ejer ikke engang alle de 8 bøger, jeg mangler😛

Skriv et svar

