Cover release: Falling to Ash af Karen Mahoney

Okay, coversne til denne bog er blevet frigivet for laaang tid siden, så lang tid siden, at bogen endda er nået at udkomme og det hele, men jeg faldt tilfældigvis over dem, og syntes bare de var SÅ smukke.

Det er forfatteren til The Iron Witch serien, Karen Mahoney, som har udgivet denne bog, og jeg ved ikke helt hvordan denne udgivelse er gået min næse forbi, men med så mange skønne forfattere, må man vel løbe ind i en svipser ind imellem. I hvert fald er jeg først nu blevet opmærksom på denne bog…

Coversne er fra samme bog, og skal jeg være ærlig, kan jeg bedst lide det første, men hver mand (kvinde) sin smag, som man siger, og begge er altså super skønne.

Her er en lille smule om denne skønne bog, til de nysgerrige:

You can’t choose your family… living or dead.

Trapped between two very different worlds, newly made vampire Moth is struggling to find her place in either. Not only does she have to answer to her strict Irish-Catholic Dad, but her over-protective maker, Theo, is intent on making her the star attraction in his powerful Boston vampire clan. Moth will have to pull off the double-act of the century to please both of them…

Adding to her problems is the dangerously attractive Jason Murdoch, a trainee vampire hunter who loves to play cat and mouse in his spare time (Jace = cat; Moth = mouse). But when the teenagers of Boston’s wealthiest families start to disappear, it forces Moth and Jace into an uneasy truce. Will they be able to solve the mystery behind the disappearances—before someone winds up undead?
Teksten er hentet fra Goodreads

Den lyder lidt speciel, men sådan havde jeg det også med The Iron Witch bogen, og den blev jeg ret positivt overrasket over, så mon ikke denne skal have en chance på et tidspunkt. =)

2 thoughts on “Cover release: Falling to Ash af Karen Mahoney

Skriv et svar

