Vinderen af Kampen om Tronen

Så fik jeg endelig trukket vinderen af George R. R. Martins bog “Kampen om Tronen”. Jeg beklager meget at det ikke blev offentliggjort i går, men bedre sent end aldrig som man siger, ikk?

Nå, men lad os gå direkte til den heldige vinder som blev:

Kathe Hansen

Mange gange tillykke!
Jeg har sendt en mail og bedt om din adresse, og jeg sender bogen til dig hurtigst muligt.
God fornøjelse med bogen!

Og til jer alle sammen vil jeg sige mange tusinde gange tak for jeres kommentarer til det nye design. Der har heldigvis været mange positive kommentarer, og det er rart at vide, at designet falder i god smag og er mere læsevenligt. At mange af jer siger, at det ser mere professionelt ud, er jo bare en kæmpe bonus. Desuden er I kommet med foreslag til nogle ting, som jeg klart skal have kigget nærmere på, så endnu engang tusind tak!

3 thoughts on “Vinderen af Kampen om Tronen

    • Hey hey,
      Jo det gjorde jeg, og bogen er også blevet sendt. Hmm, mon ikke den kommer en af de nærmeste dage – Post Danmark kan desværre godt være lidt langsomme ind imellem? Ellers skriv lige til mig igen mandag, hvis den stadig ikke er dukket op… Og du må også meget gerne skrive, hvis den dukker op her en af dagene, så jeg ved at den er kommet godt frem. =)

Skriv et svar

