Ads på min blog

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på, at der pludselig kan dukke ads op på min blog (store grimme reklame-ting i bunden af indlæggene). Jeg havde godt hørt, at man kunne opleve dette når man har sin blog hos wordpress, og pludselig er det altså sket hos mig. Så vidt jeg kan forstå er der ikke noget farligt ved linksne eller lignende, men umiddelbart håber jeg desperat på at de forsvinder igen. Man kan godt betale sig fra at få ads på sin blog, men nøgleordet her er “betale”, og det koster altså en årlig rate at slippe af med disse.

De af jer som er “logget ind” (på en eller anden måde) vil ikke kunne se disse ads, så der er nogle af jer der ikke vil blive generet af disse (de er virkelig grimme!!!), men resten af jer kan nok se dem. Jeg håber I bare vil ignorere dem indtil jeg har fundet en løsning. Forhåbentligt er de kun midlertidigt på min blog, men jeg vil gerne høre jer derude (jer som kender til og bruger wordpress), om I evt. har erfaringer med disse, og ved hvad der sker? Forsvinder de af sig selv igen?

3 thoughts on “Ads på min blog

  1. Jeg ved ikke om det virker, men Google Chrome har jo for eksempel addblock som man kan installere, som fjerner lige præcis sådan nogle møgbelastende reklamer. Det plejer at virke for mig, men eftersom jeg er på arbejde kan jeg ikke lige tjekke efter 😛

    • Det er vist noget som sker fordi man har en konto på wordpress, og som man ikke kan fjerne med mindre man betaler sig fra det… Inde på wordpress’ support side står der, at man kan opleve sådan nogle ads (bare ikke hvor lang tid de er på bloggen), fordi det betaler deres lønninger, når nu det er gratis at have sin blog hos dem…
      Og rigtigt godt, lige så snart jeg skrev indlæget om adsne, forsvandt de fra min blog, så jeg har lige skrevet ind til dem og spurgt hvad der sker…

  2. Jeg er ikke før stødt på, at man skal betale for at slippe for ads på WP, men jeg har også betalt for at have eget domæne og server. Det giver en hel anden frihed, og jeg er sikker på, at de ikke blander sig i indholdet på min blog (som folk, der bruger Blogspot, har oplevet). Jeg kan i hvert fald anbefale at have egen blog – så kan man 100% bestemme indholdet og layoutet på bloggen 🙂

Skriv et svar

