Cover release: Maria V. Snyder… fortsat

Denne blog er da vist gået i Maria V. Snyders tegn, men jeg måtte lige dele dette med jer, for da jeg udgav indlægget om hendes cover release, var der en der kommenterede, at der også findes australske covers, og WOW hvor er de bare flotte.

Dette er coversne til de to første bøger i hendes Healer serie (billede nummer to, var det jeg havde fokus på sidst).

Og jeg syntes også lige i skal se coversne til hendes Study serie, for de er også super smukke:

Jeg sidder og ærger mig lidt over den udgave jeg har hendes study serie i, for disse covers er klart de smukkeste jeg har set, men måske man skulle købe hendes Healer serie med disse covers? Hmm, det må tiden vise. I hvert fald vil jeg begynde at være lidt mere opmærksom på de australske covers, for hold da op nogle skønheder.

Hvad syntes I om de australske covers?

One thought on “Cover release: Maria V. Snyder… fortsat

Skriv et svar

