Cover release: Scent of Magic af Maria V. Snyder

Så er andet cover, til den næste Maria V. Snyder bog blevet frigivet – normalt udkommer hendes bøger med to forskellige covers, og første cover har været frigivet længe (billed nummer 1), mens andet cover  (billede nummer 2) har ladet vente lidt på sig.

Det er ligesom med de to covers til første bog i denne serie – jeg elsker dem begge, hvilket gør det mega svært for mig at vælge… Skal man vælge at købe den ene eller den anden version? (man vil vel gerne have den pæneste stående på hylden, selvom det selvfølgelig ikke har noget som helst med selve historien at gøre, hvordan coveret ser ud) Jeg havde håbet at det ene ville være vildt grimt, så jeg nemmere kunne beslutte mig, men nej, endnu engang er de begge totalt skønne – meget forskellige, men skønne!

Som med de to første covers syntes jeg, at det ene er flot og elegang, og lækkert i farverne, mens det andet er lidt mere råt og voldsomt, lidt kaos-agtigt, men udstråler styrke og en sej hovedperson.

Begge covers har blå farver i sig, men hvor det første cover her, har en rolig og lækker hav blå / mellemmørk blå farve, har andet cover her en meget lys og kold farve, kombineret med en lækker lilla. Jeg elsker det faktum, at hun på andet cover, går igennem hvad der ser ud til at være en slagmark, klædt i hvidt, og med en smuk hvid blomst i hænderne.

Maria V. Snyder har også netop sagt, at hun har skrevet kontrakt med sit forlag om flere bøger i hendes Study-serie, så for dem som kan lide hendes serie om Yelana, er det jo gode nyheder!
Selv glæder jeg mig over denne nyhed, for godt nok har jeg ikke læst nogle af hendes Study bøger endnu, men jeg har læst to i hendes Glass serie, og de var super gode.

Til de af jer som er nysgerrige mht denne serie, er her en lille smule om første bog “Touch of Power”. Anden bog er “Scent of Magic” som er vist ovenover, og tredje bog ser ud til at skulle hedde “Taste of Death”.

Laying hands upon the injured and dying, Avry of Kazan absorbs their wounds and diseases into herself. But rather than being honored for her skills, she is hunted. Healers like Avry are accused of spreading the plague that has decimated the Fifteen Realms, leaving the survivors in a state of chaos.

Stressed and tired from hiding, Avry is abducted by a band of rogues who, shockingly, value her gift above the golden bounty offered for her capture. Their leader, an enigmatic captor-protector with powers of his own, is unequivocal in his demands: Avry must heal a plague-stricken prince—leader of a campaign against her people. As they traverse the daunting Nine Mountains, beset by mercenaries and magical dangers, Avry must decide who is worth healing and what is worth dying for. Because the price of peace may well be her life…

Teksten er hentet fra Goodreads.

Hvad syntes I om de to ovenstående covers? Hot eller not, og hvilket syntes I personligt bedst om?

5 thoughts on “Cover release: Scent of Magic af Maria V. Snyder

  1. Jeg ELSKER nr. to cover, så for mig er det ikke så svær en beslutning! Men generelt er jeg ret vild med Snyders covers. Og jeg glæder mig rigtig meget til at læse mere af hende (og til at læse mere om Yelena!) 🙂

    • Hehe, ja som sagt syntes jeg der er noget unikt over dem begge, så det er mega svært at vælge… Laughs… Men nu venter jeg også lige til tredje bog nærmer sig sin udgivelse, før jeg køber dem, for så kan jeg købe dem alle tre på én gang, og så behøver jeg ikke vente med at læse videre, hvis den nu viser sig at være lige så god som hendes anden serie – glass serie, som er den eneste jeg har læst af hende indtil videre… =)

  2. Det er ellers ved at være lidt tid siden at UK-coveret blev frigivet, og faktisk udkommer hendes bøger med 3 forskellige covers. Der er også et australsk, som forøvrigt også er ret fint – http://mariavsnyder.com/AUS.php.

    Men bortset fra det, så synes jeg at UK-coveret (det med den hvide uniform) er helt fantastisk. Jeg er ikke så meget for de amerikanske. Det første var lidt for lyserødt og pigebogsagtigt efter min mening. Dette cover er dog lidt bedre. Har du læst den første bog? Når man har det giver forsiden på anden bog (UK-edition) rigtig god mening.

    • OMG hvor er de smukke… Dem havde jeg slet ikke set før nu – pretty covers!!! Hehe…

      Nej, jeg har endnu ikke læst første bog, men det skal nok komme… Skal bare lige have den købt, og der er allerede sååå mange bøger på min ønskeliste, så måske det kommer til at tage lidt tid. Syntes du den var god? (det lyder som om du har læst den)…

      • Ja, jeg er stort set næsten lige blevet færdig med den. Den var god, selvom den til tider godt kunne minde en smule om Poison Study.

        Men jeg er gået hen og blevet ret glad for Maria V. Snyders bøger. Det var hendes Study-serie der rigtigt overbeviste mig om at det var værd at læse engelske bøger – når der nu udkom sådan nogle gode bøger der slet ikke var svære at læse.

Skriv et svar

