Noget nyt, noget gammelt, og noget lånt…

Jeg har besluttet mig for, at droppe “månedens udgivelser”-indlæggene, for selvom jeg syntes det er fedt at kunne dele alle de skønne nye udgivelser med jer, tager det simpelthen for meget tid at lave sådan et indlæg, og der kommer alt for mange bøger med, som jeg egentligt ikke ved særligt meget om, og som jeg ikke selv er helt vild efter at læse.  Jeg tror jeg prøvede at ramme så bredt som muligt, og er desværre endt med, at det ikke helt lever op til mine egne forventninger…

Men det forsvinder ikke, det bliver bare lavet om…

Jeg har ladet mig inspirere af Bookaholic, som laver et “venter spændt på” indlæg, hvor hun viser udgivelser der er lige om hjørnet. Det syntes jeg er en bedre ide, for jeg oplever desværre ofte, at have overset en udgivelse som så ikke når at komme med på listen, og på denne måde vil jeg stadig have mulighed for at “fange de løse ender” så at sige. Det vil desuden gøre det lettere for mig at udvælge netop de 3-4 spændende titler (eller flere), som jeg virkelig ser frem til i løbet af den næste måneds tid, og jeg kan også løbende udgive indlæg med kommende udgivelser. Der vil desuden blive plads til lidt tekst om bogen, så det ikke kun er en forside og en dato, men der rent faktisk er noget man kan læse, så man rigtigt kan blive inspireret. =)

Jeg håber det kommer til at virke bedre end “månedens udgivelser”, men det vil tiden jo vise. I første omgang lægger jeg ud med et “venter spændt på” indlæg, lidt senere i dag.

Skriv et svar

