Konkurrence: vind et eksemplar af George R. R. Martins Kampen om Tronen

KONKURRENCEN ER SLUT

Ja så er der endnu en konkurrence her på bloggen, og denne gang kan den heldige vinder tilføje den danske paperback-version af George R. R. Martins bog, Kampen om Tronen (det med filmomslag, som ses her), til sin bogsamling.

Konkurrencen bliver afholdt i forbindelse med at jeg
1. Har skiftet design
2. Har rundet de 150 anmeldelser

Og hvad skal du gøre for at vinde denne skønhed?
Jo du skal såmænd kommentere på hvad du syntes om det nye design.

Mange af jer ved jo sikkert hvordan det gamle design så ud, men er du ny på bloggen, og aldrig har set det gamle (eller bare har brug for at se det igen), kan et billede findes her (det er det sorte design nederst I skal kigge på).

Skriv en kommentar i dette indlæg, med hvad du syntes om det nye design (både ris og ros er velkomment, men vær sød at skriv ordentligt og konstruktivt (ikke noget med at svine noget eller nogen til), ellers bliver kommentaren slettet) og deltag i konkurrencen.

Vinderen vil blive trukket den 15 November og vil få direkte besked.

Ønsker du at fortælle hvad du syntes om designet, uden at deltage i konkurrencen, er du selvfølgelig også velkommen til at skrive, så skal du bare huske at skrive i kommentaren, at du ikke ønsker at deltage.

Jeg glæder mig til at høre hvad I syntes, og held og lykke i konkurrencen!

19 thoughts on “Konkurrence: vind et eksemplar af George R. R. Martins Kampen om Tronen

  1. WOW! Okay, det er godt nok lang tid siden jeg har været på din blog (plejer at læse dine anmeldelser via e-mail). Jeg må godt nok sige jeg blev positivt overrasket.🙂 Hvis jeg skal være lidt mere konkret – og det skal jeg jo – kan man se en tydelig fremgang indenfor både det professionelle og det overskuelige i layoutet. Farveskemaet er jo næsten ikke ændret, men det betyder heller ikke noget, for jeg elsker kombinationen! I forhold til f.eks. nogle af de virkeligt store bogbloggere (iamareadernotawriter) har du virkelig også brugervenligheden på din side. Din blogs titel er ikke for prangende, og jeg elsker at dine widgets er så simple som de er. Specielt det øverste af forsiden virker utroligt indbydende med de varme farver… Desværre synes jeg at bloggen mister en lille smule af den fornemmelse når man begynder at scrolle nedad. Måske ligger det ved, at du har 1-2 posts for meget pr. side, måske er jeg bare krævende eller måske kunne det hjælpe at have lidt flere ting i margenerne. MEN ALT I ALT: skønt, tillokkende design!🙂

  2. Jeg synes, det er blevet mere professionelt. Det ligner ikke bare alle de andre bogblogs. Samtidig er jeg vild med, at du har beholdt Boglabyrinten øverst til venstre med den font det også havde før – det er jo ligesom blevet varemærket for din blog😉

    Og hey! Tillykke med de 150 anmeldelser.

  3. Først og fremmest vil jeg sige tillukke med de 150 bog anmeldelser😀

    Jeg elsker farverne på dit design. Jeg kan godt lide at du har beholdt farverne i de varme farver og at du ikke har blandet alle mulige sammen🙂 Der ud over kan jeg godt lide den måde du har stillet din blog op. Det er rigtig pænt og nemt at finde rundt i dine ting på bloggen.🙂

  4. Jeg elsker din blog, den er super god når man ikke lige ved hvad man skal læse.😀 Jeg har fået læst en masse andre bøger, som jeg nok ikke ville have fundet uden din blog.
    Jeg kan både lide det nye og det gamle design. Selv er jeg ikke så glad for orange, men jeg syntes du har fået det til at se rigtig flot ud. Med det nye design syntes jeg det er blevet nemmere at finde rundt.

  5. Jeg elskede den gamle side design men jeg elsker ogsa det design. Det er meget enkelt og professionelt, men det andet var mere fantasifuld. Det Nye design er MEGET nemmere at finde rundt I🙂

    Stort tillykke med de 150 anmeldelse, og jeg kan sige dig at du gore et godt arbejde,!🙂

  6. Hej

    Super stort du har lavet 150 anmeldelser, helt fantastisk. Tillykke, og ikke mindst tillykke med dit nye design, som jeg helt klart meget bedre kan lide. Det virker meget mere prof. Jeg kan godt lide du ikke bruger helt hvid brødtekst, da det godt kan “skære” for meget i øjnene når man læser.

  7. Jeg er personlig ret vild med det nye design, det er meget overskueligt og prof., kan godt lide du stadig har det med boglabyrinten stående, det er altså et fedt design. Måske du evt. kunne lave design som følger årstiderne lidt? Tror jeg kunne være super fedt. Forresten tillykke med de 150 anmeldelser, nyder at følge bloggen🙂

  8. Tillykke med de 150 anmeldelser!😀
    Jeg vil virkelig virkelig gerne læse denne bog, har bare ikke haft råd til den desværre, så ville være super dejligt at vinde!😀

    Jeg elsker dit nye design. Normalt er jeg ikke så vild med mørke designs, men dette er jeg vild med, det passer godt sammen, er behageligt at kigge . Og så elsker jeg det med 2 siddebarer, det giver meget mere overblik synes jeg, og kan godt lide de orange farver. Det er rigtig efterår / halloween agtigt😀 Og vil med garanti også fungere ellers!
    Super godt arbejde med siden, og alle anmeldelserne. Jeg nyder i hvert fald at komme ind og læse dine anmeldelser, selvom jeg måske ikke kommenterer helt så ofte🙂

  9. Stort tillykke med dine 150 anmeldelser, og det er bare sådan et flot og ekelt design, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Er vild med de 2 sidebarer, dette har jeg også på min egen blog:-) Man kommer helt i Hallowen-stemning af det lidt mørke udseende, men dette er kun positiv🙂 Mega fedt design, har jeg blot at sige.

  10. Dejligt nyt design. Jeg holder ikke så meget af de sorte og mørke farver på hjemmesider, men det må jo være op til dig hvad du vil bruge. Til gengæld er det blevet bedre med den grå baggrundsfarve på indlæggene. Det gør alting meget lettere at læse. En anden god ting ved det nye design er at man altid kan se sidebarerne. Det gør at man får lyst til at klikke på andre ting og måse læser andet end lige det første indlæg man klikker ind på.

    Ellers mange gange tillykke med de 150 anmeldelser

  11. Jeg syns det er et flot efterårs agtigt design🙂
    Lidt mørkt, men det passer godt ind i årstiden.

    Jeg vil meget gerne være med! hugs

  12. Jeg syntes de ligner meget hinanden, og jeg ville nok også savne at der var et toplogo foroven, for det er som om der mangler noget, men dette her er altså også rigtig pænt🙂

    Jeg deltager selvfølgelig!

    xoxo
    //tiiner.dk

  13. Hej!

    Det nye design er blevet rigtig flot. Jeg må indrømme at jeg lige i starten skulle vende mig til det, måske fordi jeg har været vand til at se det andet næsten hver dag, så længe. Men jeg synes bedre og bedre om det nye design! Det er blevet super lækkert, og ser rigtig profesionelt ud! Jeg kan især godt lide skriften du har brugt til sidens navn, og at du har beholdt de samme farver som før.

    Hilsen Mathilde

  14. Meget bedre layout. Det første var jeg ikke vild med, det var alt for mørkt og “ufærdigt”. Der er meget mere harmoni i dette layout. Godt gået.

    Hilsen Svend

  15. Hey

    Det nye design virker meget mere læser venligt og, som sagt tidligere, meget mere overskueligt, end det gamle design. Derudover synes jeg også, at farvevalget ved det nye design er meget mere behageligt og virker mere proffesionelt.

Skriv et svar

