Nye bøger på hylden #51

Det er (endnu engang) lang tid siden, at jeg har fået vist jer et af disse indlæg, og jeg har faktisk fået en hel del nye bøger her på det sidste. Jeg skal bare lige have taget billeder af bøgerne, så i første omgang får I lige dette:

Forfatteren var i Danmark for en måneds til siden, til en fantasy bogmesse, som jeg desværre ikke kunne deltage i, men Frk. Hyms var så sød, at skaffe bogen og få den signeret på bogmessen, så nu har jeg mit helt eget eksemplar af Soulfinders: Sky med signering og det hele. Det er så fantastisk. Prøv lige og se hvordan den ser ud indvendigt (klik evt. på billederne hvis I vil se dem større):

Dette er en af de bøger som jeg forventer mig meget af, for den har fået en masse positiv omtale, så nu skal det blive spændende at se, om den er så god som alle siger. Jeg krydser i hvert fald fingre, for den lyder super god!

6 thoughts on “Nye bøger på hylden #51

    • Altså signeringen? Mit bud er, at det er fordi hun har lært sig det, for der er jo mange unge som læser hendes bøger, som måske ikke forstår engelsk særligt godt… Så jeg gætter på, at hun har lært at skrive “alt godt” på dansk, til når hun skulle signere bøgerne…

Skriv et svar

