Nyt design del 2

Jeg eksperimenterede lidt med nogle forskellige designs i går, og det er indtil videre dette, som jeg syntes er det bedste. Det er stadig lidt mørkt, hvilket jeg bedst kan lide, men slet ikke så bombastisk som det sorte, og så tror jeg at teksten er noget nemmere at læse på denne lidt lysere baggrund, og at det generelt er mere behageligt for øjnene at se på – I må meget gerne skrive hvad I syntes, og om I er enige eller uenige.

Designet har desuden en ret god opbygning syntes jeg. Indtil flere havde svært ved at danne sig et overblik over siderne, når de stod henne til højre sammen med alle de andre links, men nu er siderne så rykket for sig selv (til venstre), så forhåbentligt det er nemmere for førstegangs-besøgende at danne sig et overblik.

Ellers er opbygningen hovedsageligt den samme som ved det gamle design. Links er stadig markeret med en kraftig farve, så man ikke kan undgå at se dem (jeg overvejer dog at skifte farven til den typiske orange/røde som det plejer at være, men det kræver at jeg skal betale for det, så det får lige lov at vente lidt), opbygningen af siderne m.m. er ikke blevet ændret, og forhåbentligt skulle det være lige så nemt at gå til dette design, som det gamle.

Lige nu sidder jeg og er ved at ændre i anmeldelserne, for der er nogle detaljer, som har irriteret mig længe, og som jeg nu får gjort noget ved. Anmeldelserne kommer til at se således ud (billede 1 er hvordan det så ud, billede 2 er hvordan det nu ser ud – klik på billedet for at se det større):

Altså, ikke de store ændringer, men jeg syntes jeg manglede lidt info (hvad sprog bogen var læst på og dens ISBN nummer) og så irriterede det mig at linjerne lissom “hang” under billedet i stedet for at bryde pænt – det har jeg lært at det ikke må, rent synsmæssigt, så nu bliver det altså ændret.

Ellers tror jeg ikke der er de store ændringer på vej. Det vil lige tage mig noget tid at rette anmeldelserne til, så bær over med, at det ser lidt forskellige ud de næste par dage. Jeg vil som sagt meget gerne høre ris og ros til det nye design, så skriv endelig og lad mig høre hvad I syntes.

One thought on “Nyt design del 2

Skriv et svar

