Nyt design…

Okay, jeg gjorde det… For første gang i næsten to år, har jeg ændret design.

Jeg var ellers ret glad for det gamle design, men der er en del som har påpeget en masse fejl og mangler i det, som jeg jo desværre har måtte give jer ret i – blandet andet at det ikke er særligt nemt at læse den lyse tekst på den mørke baggrund. Så derfor har jeg besluttet mig for, at det er tid til at skifte design.

Det kan godt være der kommer nogle forskellige forsøg her de næste par dage, for jeg skal lige have afprøvet nogle stykker, og se hvad de forskellige kan, men jeg håber I vil have tålmodighed med mig, og måske endda kommentere med på, hvad I syntes om det/de ny(e) design(s)…

5 thoughts on “Nyt design…

  1. Hmm helt ærlig er jeg ikke super vild med den her – den grå/brune farve er lidt deprimerende, hvor den sorte var meget voldsom. Men selve opsætningen kan jeg rigtig godt lide (selvom ‘Boglabyrinten’ gerne måtte fylde noget mere og være lidt mere i fokus) 🙂

    • Hehe, sjovt nok kan jeg faktisk ret godt lide den grå farve – rettere, jeg ser den som grå/brun… hmm… Der er et eller andet ved det her design som jeg godt kan lide, men jeg giver dig ret i, at det er lidt mørkt i det…

      • Det vigtigste er jo også at du selv kan lide det 🙂 Jeg kan i hvert fald godt lide overskueligheden i det. Og så misunder jeg dig at du har fået nyt tema. Gad godt selv at få et nyt, er bare et fjols til at gøre det 🙂

      • Hehe, det er faktisk oss super lækkert at have fået nyt design… Jeg har overvejet det længe, men som multimediedesigner-studerende fik vi gang på gang slået ind i hovedet, at det at skifte design, skal gøres med meget omtanke… Man forvirrer sine besøgende når man gør det, og det har faktisk oftere en negativ effekt, end en positiv… Men nu syntes jeg det design jeg havde, var for mørkt og der var for mange problemer med læsevenligheden og sådan, så nu hvor jeg fandt dette, fik jeg det endelig gjort… Så kan der gå et par år igen… Hehe… Men lige nu bander jeg mig selv langt væk, for det er sku ikke særligt sjovt at sidde og rette anmeldelser til, og jeg har arbejdet på det hele dagen og har kun nået 34 – laang vej til de 150… Hehe… Men det er altså lækkert at kigge på noget nyt!

  2. Uha, godt det ikke er mig 😉 Jeg ændrede for nyligt alle mine etiketter og det var slemt nok. Så opdager man pludselig, hvor mange indlæg man har!
    Mine øjne har også vænnet sig til dit nye design og jeg kan rigtig godt lide det 😉

Skriv et svar

