Cover release: The Elite af Kiera Cass

En af 2012 smukkeste bøger (ifølge mig), får nu en efterfølger, og ligesom sin forgænger, har denne et ufatteligt smukt cover. Første bog havde en skøn skøn isblå farve, som passer meget godt til hovedpersonens lidt kølige holdning til det hele, mens anden bog har det flotteste røde cover, som forhåbentligt betyder, at der for alvor bliver fyret op for dramaet og kærligheden. Bogen jeg snakker om er The Selection af Kiera Cass, og fortsættelsen kommer til at hedde The Elite.

Prøv lige og se det smukke cover:

Her er lidt om første bog “The Selection”:

For thirty-five girls, the Selection is the chance of a lifetime. The opportunity to escape the life laid out for them since birth. To be swept up in a world of glittering gowns and priceless jewels. To live in a palace and compete for the heart of gorgeous Prince Maxon.

But for America Singer, being Selected is a nightmare. It means turning her back on her secret love with Aspen, who is a caste below her. Leaving her home to enter a fierce competition for a crown she doesn’t want. Living in a palace that is constantly threatened by violent rebel attacks.

Then America meets Prince Maxon. Gradually, she starts to question all the plans she’s made for herself–and realizes that the life she’s always dreamed of may not compare to a future she never imagined.

Teksten er hentet fra Goodreads.

The Selection har jeg faktisk lige læst, og uden at afsløre en hel masse om bogen (der kommer en anmeldelse), kan jeg sige, at jeg er desperat… Desperat efter mere, og dette smukke cover, gør det bare endnu værre. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal kunne vente til april næste år på fortsættelse, og sikkert til 2014 med tredje bog, men som jeg plejer at sige, så er gode ting værd at vente på, og hvis toeren bliver lige så god som etteren var, er den fuldt ud ventetiden værd!

Hvad syntes I, er coveret ikke bare smukt?

Skriv et svar

