Bogforum programmet 2012

Så er det endelig kommet – årets bogforum program, og uhh hvor jeg glæder mig til bogforum. Programmet er desværre en smule skuffende på ungdomsbogs-fronten, men der sker bestemt nogle spændende ting, og så må man jo ind og sige hej til forlagene, bloggerne samt snolle sig fattig i gode bogforum-tilbud.

Årets program kan findes her.

Det bliver rigtigt spændende at det er flyttet til Bella Centret, for det er langt større end Forum, og der er derfor mulighed for langt flere forlag, langt flere arrangementer og meget mere plads til at gå og kigge (man går normalt som sild i en tønde).

Jeg skal i hvert fald ing og kigge – måske både lørdag og søndag – og jeg glæder mig helt vildt. Hvad med jer, skal I ind på bogforum i år, og hvad skal I se?

5 thoughts on “Bogforum programmet 2012

  1. Jeg skal helt klart afsted. Det kunne faktisk også være mega hyggeligt hvis vi kunne mødes, os bogbloggere. Vi har jo nok en hel del at snakke om. ;0) De burde faktisk havde lavet et arrangement for os ligesom de gør i det store udland, men det kommer måske med årene.

  2. Min veninde og jeg tager afsted sammen 😀 Tellerup skrev til mig at de vil have blodslaven til salg der inde, så der er allerede en bog som jeg skal købe.

    Hvad med dig skal du selv der ind, og har du planer om at købe nogle bøger?

    • Hehe, jeg plejer faktisk ikke at købe noget derinde. Ikke sådan rigtigt, men jeg skal da bestemt kigge i år, og se hvad de har, og måske købe en bog eller to. =D

      • Ved du om man skal tag kontanter med eller er der et sted hvor man kan hæve?

        Ja samme her 🙂 Jeg skal forbi tellerups sted, fordi skrev til mig at Blodslaven vil være der, også læste jeg på bogforumets hjemmeside, at de giver en bog gratis, fordi de lige er flydt 40 år så det er allerede 2 bøger hehe 🙂

Skriv et svar

