Konkurrence: Vind et signeret eksemplar af Serpina

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET

Nu nærmer Børn, Bøger og HK sig (et arrangement for børn og unge som er arrangeret af BoghandlerMedhjælperForeningen og som foregår i HK’s lokaler i København), og da jeg sidder i bestyrrelsen i denne forening, syntes jeg selvfølgelig at vi skal reklamere lidt, for vi får nemlig besøg af Helle Ryding den dag. Hun kommer og fortæller om sine bøger og svarer på spørgsmål, og puha hvor jeg glæder mig til at møde hende (igen). Hun er det sødeste menneske, og hun er altid glad og smilende, og svarer gladeligt på alverdens spørgsmål.
Det er altid svært at reklamere bredt nok for sådan et arrangement, og derfor slog det mig, at jeg jo kunne bede om jeres hjælp!

Jeg udlodder derfor to signerede eksemplarer af Helle Rydings bog Serpina!

De vil selvfølgelig blive signeret til de heldige vindere med navn og det hele. Ønsker I at hun skriver noget bestemt i bøgerne, foruden jeres navn, kan dette nok også arrangeres – men selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser. =D

Reglerne er simple – jo mere du reklamerer for Børn, Bøger og HK og arrangementet med Helle Ryding, jo flere lodder får du. Har du ikke mulighed for at reklamere for dette arrangement, kan du selvfølgelig stadig deltage med et enkelt lod. =)

1 lod – skriv en kommentar om hvorfor du gerne vil vinde denne bog
1 lod – reklamer for denne konkurrence og Børn, Bøger og HK med Helle Ryding arrangementet på din Blog
1 lod – reklamer for denne konkurrence og Børn, Bøger og HK med Helle Ryding arrangementet på din facebook side
1 lod – reklamer for denne konkurrence og Børn, Bøger og HK med Helle Ryding arrangementet på Twitter

Med andre ord, kan I få 4 lodder hver – jo flere lodder, jo større chance for at vinde en signeret bog. =D

Husk at indsætte diverse links i kommentarfeltet, ellers gælder jeres lodder ikke!

Konkurrencen løber fra i dag til og med Fredag den 5. oktober.
Vinderne vil blive trukket lørdag morgen og offentliggjort her på siden. Vinderne får selvfølgelig direkte besked.

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET

***

Lidt info om Børn, Bøger og HK:
(I er velkomne til at bruge nedenstående tekst så tosset i vil)

7. oktober uddeler BMF årets børnebogspris ved arrangementet ”Børn, bøger og HK”. Udover at kåre årets bedste børnebog byder arrangementet på underholdning til både små og større børn.

“BMF’s arrangement ”Børn, bøger og HK” byder på underholdning for både de små og større børn. Til de små er der Klippe klistre-hjørne, ansigtsmalere og børnebar samt gæster som eventyrfortælleren Volapykmanden og Cirkus Panik.

Til de større børn byder ”Børn, bøger og HK” på workshop med sidste års vinder af BMF’s Børnebogspris, Helle Ryding. Hun vandt prisen for bogen ”Serpina” og har også skrevet ”Morganas Kilder”.

Årets Børnebogspris uddeles kl. 15.15.

”Børn, bøger og HK” foregår 7. oktober fra kl. 11.30 til 16.00 hos HK Handel Hovedstaden på Svend Aukens Plads 11. Helle Ryding vil kunne mødes fra klokken 13.00-15.30. Hun fortæller om sine bøger og svarer på spørgsmål til ivrige læsere og skrivere, så hav gerne spørgsmål parat!”

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET

15 thoughts on “Konkurrence: Vind et signeret eksemplar af Serpina

  1. Jeg skal da vinde, fordi jeg synes Serpina var en rigtig god bog, som jeg seriøst mangler på min bogreol – og gerne vil læse igen😉 Elskede i øvrigt universet, synes det var nyt og spændende!

  2. Jamen, jamen, jamen Min læsehest-familie ville elske at bruge efterårsferien på at fordybe sig på skift i en rost roman…derfor vil jeg/vi gerne vinde med vores to lodder:)

    • Hej marlene, to lodder? Der er et lod pr. kommentar pr. person, med mindre du selvfølgelig har fortalt om det på facebook eller lignende, men så skal du lige huske at vedhæfte et link, ellers gælder loddet ikke. =D

  3. Jeg vil gerne vinde denne bog, fordi den lyder spændende og mystisk:D Også vil den se rigtig fin ud på min bogskab:)

  4. Jeg vil rigtig gerne vinde bogen, fordi jeg har hørt så meget godt om den, men alligevel ikke har fået den købt😉

  5. http://frkhyms.blogspot.dk/2012/09/md-helle-ryding-nar-bmf-uddeler-arets.html

    Jeg har også delt på facebook, men ved ikke lige hvordan jeg skal vise det. Kan evt. sende et billed på mail?🙂

    Jeg vil rigtig gerne vinde bogen fordi jeg er en sucker for signerede bøger og fordi jeg er vild med Serpina! Det er eventyr når det er allerbedst🙂

  6. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Vil gerne vinde denne bog, fordi jeg har været vild med hendes anden serie og så har jeg kun hørt godt om denne bog også.

    Line

  7. Jeg vil rigtig gerne vinde den her bog, for jeg vil rigtig gerne læse den! Jeg har ikke fået den læst endnu, men jeg har læst Morganas kilder og jeg elsker Helle Rydings måde at skrive og fortælle på😀

  8. Hej
    Jeg vil meget gerne vinde denne gode bog. Jeg er en stor fan, og syntes især at universet i Morganas kilder er helt fantastisk. Hun beskriver i billeder/metafoer til mindste detalje, så du ikke i tvivl om hvordan universet ser ud. Jeg elsker også brugen af det gamle middelalder og nutiden. Det er helt klart nogle bøger som, jeg vil anbefale til alle børn som elsker fantasi.

    Jeg har delt dette link på face, og min venindes Twitter.
    http://www.facebook.com/michellerenee.larsen

    Mvh Michelle

  9. jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. kommentaretn her og link på min facebook, og et link på min blog (ved dog ikke om et link på bloggen er nok til et lod?) men i hvert fald deltager ejg med to…
    grunden til jeg godt vil vinde er at min datter er begyndt at intresser sig for at læse, og vil rigtig gerne støtte hende i at læse noget ordenligt fremfor alle de tegneserier der tit bliver taget frem i stedet for en god bog.

  10. Jeg vil gerne deltage med et lod🙂 Jeg har længe kigget på denne bog, og kunne rigtig godt tænke mig at læse den, da jeg har læst en del gode anmeldelser om den🙂

Skriv et svar

