Nye bøger på hylden #50

Det er endnu engang lang lang tid siden, at jeg har fået vist jer hvad der er kommet af nye lækkerier på mine hylder, men nu har jeg endelig fået taget mig sammen, så her kommer lige et billede…

Disse tre bøger er til min Debut Author Challange, som jeg desværre er lidt bagud med, men som jeg kæmper for at nå. I år skal det lykkedes. Det er faktisk noget tid siden jeg fik disse bøger, så to af dem (Hemlock og Throne of Glass) har jeg allerede læst, og hold da op hvor er de bare gode. Glitch har jeg endnu til gode, og med alle de fantastiske dystopiske bøger der kommer på markedet lige nu, kan jeg ikke andet end håbe, at denne er mindst lige så god. Det må tiden jo vise.

Og nu vi er ved min 2012 Debut Author Challange, kan vi jo lige tage en lille opdatering. Med disse tre bøger, mangler jeg faktisk kun to mere, så har jeg alle tolv bøger i hus. Så langt, så godt. Fire af de 12 er læst og anmeldt, og to mere er læst og mangler bare at blive anmeldt. Og så er jeg i gang med at læse endnu en, i skrivende stund. Med andre ord går det stille og roligt fremad, og jeg er ret håbefuld med, at kunne nå det inden årets udgang. =)

Skriv et svar

