Cover release: Den rubinrøde krønike af John Stephens

Det smaragdgrønne atlas, som var John Stephens’ debutbog, var en ganske fin ungdomsbog. Den var ikke helt i top, men den mindede en del om Narnia serien, og var ganske underholdende læsning. Nu er tredje bog på vej, og dette er coveret som det kommer til at se ud i Danmark.

Ligesom med første bog, syntes jeg at dette cover er ret flot. Jeg elsker at coverets farver passer til titlen (grøn for det smaragdgrønne atlas, rød for den rubinrøde krønike), og dragen i baggrunden får det til at krible i fingrene for at få fat på denne bog – jeg elsker drager! Jeg er spændt på at finde ud af, hvilken en af de tre søskende, der er bestemt til at have denne bog. Tre bøger, tre søskende – én til hver.

Til de af jer, som ikke har læst første bog, kan I finde min anmeldelse af den her.

Hvad med jer, har I læst første bog i denne serie, og hvad syntes I? Og har i planer om at læse denne anden bog i serien?

5 thoughts on “Cover release: Den rubinrøde krønike af John Stephens

  1. Jeg synes egentlig den var okay – især i starten, men til sidst blev den en tand kedelig .. Jeg tror da jeg skal have læst både toeren og treeren på et tidspunkt, bliver da nødt til at se hvordan det ender 😛 Ak, den nysgerrighed xD

  2. Det er også sådan for mig. Man får en følelse af, at man har gjort noget godt, når man poster et indlæg. 🙂 Man kan også rigtig slappe af, hvis man blogger forud og sætter indlæg til at udkomme på bestemte tidspunkter. Man ved jo aldrig, hvad næste uge indeholder og hvis man får travlt, så er det godt at vide, at man ikke stresse over at blogge. 🙂

    Det var godt, at du havde en god bryllupsdag. Jeg kan godt forstille mig, at der skal meget planlægning til. Et bryllup er jo mere end en kjole, kage og god mad. Men folk formår altid at få det til at se nemt ud, når man tropper op på bryllupsdagen. 🙂

    • Jeg har brugt det et par gange, det der med at blogge forud, men jeg er ikke god nok til at få gjort det sådan en uge forud fx – kun et par dage. Jeg har dog planer om at begynde på det, for hold da op hvor syntes jeg det er smart! Og som du siger, knokler man en enkelt dag, og kan slappe af og have god samvittighed den næste uge, eller to, eller hvor meget forud man nu blogger…

  3. Wow det er et fint cover! Var ikke super vild med den første bog – den var okay, men lidt for fyldt med klicheer. Men alligevel god nok til at jeg er nødt til at læse resten (især på grund af dragerne!!!)

Skriv et svar

