Tellerup – Jubilæum og fantastiske tilbud

Jeg har lige fået en mail ind af døren i dag om, at Tellerup har jubilæum, og i den forbindelse, har en masse titler til billige penge. Og hold da op en masse spændende bøger – jeg kunne jo købe mig fattig i bøger fra Tellerup. Alle bøgerne koster den sølle pris af 40 kroner, og der er både gamle og nye titler iblandt. Blandt andet kan man købe J. R. Wards bøger, samt den nye bog heksejagt, alle Vampire Diaries bøgerne (også de nyeste) og meget meget mere. Og alt sammen kun til 40 kroner pr. bog. Det er helt vildt.

Tilbuddet gælder kun i dag den 5 september, så skynd jer!

Prøv at gå ind og kig, måske der er noget for dig derinde?

Klik her for at komme til Skattekisten på Tellerups hjemmeside, hvor du kan finde alle de skønne tilbud.

Lige nu overvejer jeg om jeg skal købe noget, for en stor den al Tamora Pierces bøger er også på tilbud, og jeg vil vildt gerne prøve at læse nogle flere af hendes bøger – jeg har læst løvindens sang og jeg elskede den – hvad med jer, skal I ind og snolle, eller har I måske allerede været det?

11 thoughts on “Tellerup – Jubilæum og fantastiske tilbud

  1. Ej hvor fedt😀 hvordan kan det være at du har fået en mail fra dem? jeg kunne jo købe mig fattig i deres bøger. Jeg kunne godt finde på at købe den første af J.R.Wards, da jeg har nr to, også ryger der sikkert et par stykker udover den🙂

    • Jeg har en profil på deres hjemmeside, så når de sender nyhedsmails ud, får jeg dem jo automatisk. På den måde kan jeg holde lidt øje med hvad der sker. =)

      Åhh, J. R. Wards bøger er bare så gode! Jeg glæder mig så meget til tredje bog!!!

      • Jeg fik selv Vampyrkongen af J. R. Ward og Heksejagt af Kim Harrison, jeg har to’eren af J.R.Wards så jeg synes og at jeg skulle have den første. Nej vel? det virker så lang tid til november, de skrev til mig at bogen vil være der til bog massen, som er den 9 nov så der regner jeg med at tage hen, for at få fat i den😀

        Arh fedt, jeg fik en profil i dag. Så får jeg dem vel også?
        fik du selv købt nogle?

  2. Fantastisk tilbud, har desværre ingen penge, så har ‘kun’ bestilt 4 bøger😉
    Kan slet ikke vente til de kommer ind af døren🙂

Skriv et svar

