2012 udfordring status

Okay, jeg burde nok have lavet en status opdatering for lang tid siden, men det er først nu, at jeg er nået halvvejs – næsten.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har været den bedste til at få gennemført mine udfordringer i år, men jeg bliver ved at kæmpe, og håbet er stadig lysegrønt som man siger. Nu er jeg da nået halvvejs igennem mit mål om at nå og anmelde 60 bøger i år (med andre ord, jeg har anmeldt 30), og selvom jeg er lidt skuffet over hvor lidt jeg ellers har nået, er jeg stadig stolt over at have nået de 30. De næste 30 skal jeg nok skynde mig lidt mere med, hvis jeg skal nå det i år, så her i dag har jeg siddet og lavet en lille plan for anmeldelser i næste måned, så lad os håbe at det virker. =)

Anmeldereksemplarerne skal jeg nok oppe mig lidt med, og det samme med min Debut Author Challange, så alt i alt har jeg vist nok en smule travlt, men nu er brylluppet og bryllupsrejsen overstået, så nu er der forhåbentligt en smule mere tid til bloggen.

Ellers er der vel ikke andet end at give den gas med læsningen og anmeldelserne (jeg har faktisk læst en hel del bøger, som jeg endnu ikke har fået anmeldt, så det er ikke helt så skidt som det ser ud), og krydse fingre for det bedste.

God læselyst alle sammen!

7 thoughts on “2012 udfordring status

  1. Jeg synes også de er fantastiske! Kunne nogle gange godt tænke mig en reol, hvor coveret var ud af, så jeg kunne se på alle dem, jeg elsker mest haha 😉

    Jeg kan egentlig godt forstå, du er bagud med udfordringerne – det tager mere tid end man regner med når man skal planlægge et bryllup! Desuden har du jo fuldtidsjob 🙂

    • Hehe, ja frontvendinger er sku flotte, og hvis jeg en dag fik et bibliotek, ville jeg sku nok også frontvende de flotteste (pg bedste) bøger – så længe der var plads selvfølgelig, for forhåbentligt vil selv et bibliotek blive fyldt op. Laughs.

      Ja, og det værste ved det hele er, at der er endnu flere ting at planlægge i den nærmeste fremtid. Jeg skal lige om lidt på skole for sidste gang, og der skal jeg op til en eksamen, så masser at læse til… Og desuden skal jeg lige straks have gennemført min fagprøve (i oktober) – to uger i butikken hvor jeg skal lave det praktiske, og en uge bagefter hvor jeg skal skrive selve opgaven… Og så er det juleforberedelser og julegavetid, og så går butikken amok, og man har næsten ingen fridage… Sidste år havde jeg ikke en eneste fridag de sidste 14 dage op til jul, også søndage skulle jeg arbejde, og hele sidste uge skulle vi arbejde fra 9.30 om morgenen til 20.00 om aftenen. Jeg får stress bare af at tænke på det, specielt med alle de bøger jeg stadig mangler at læse. Puha!

      (Ja undskyld denne lange klage-besked, men jeg gik vist lige i selvsving)

      • Åh et bibliotek.. Enhver piges drøm (agtigt) 😉
        Hold da op, lyder til du får travlt! Hvor skal du på skole henne?
        Hvad skal din fagprøve handle om? (Kan man spørge om det? Da min søster blev færdiguddannet handlede hendes fagprøve om økologiske produkter, men aner ikke om din foregår på nogenlunde samme måde) 😉
        Ja julen er hård for jer stakkels butiksansatte 😦 Forstår godt du ikke har tid til fritidslæsning. Jeg får helt stress på dine vegne!

        (Klagebeskeder er helt i orden, det kan være rart at få ud og jeg elsker at høre mere om ) 😉

      • Hehe, i hvert fald enhver bog-piges drøm. =D

        Jeg skal til Jylland faktisk. Boghandlerskolen ligger i Odder, hvis du ved hvor det er henne – ved Århus. Det tager godt nok mange timer at komme derover, men det er så hyggeligt, så jeg glæder mig. 14 dage med bogorme morgen, middag og aften. Ikke alle emner er lige spændende, men fx. sidste ophold var om børne- og ungdomsbøger, så det var jo lige noget for mig. =)

        Og yeps, regner med at min fagprøve bliver om Rasmus Klump – og det er så nu at de fleste begynder at grine. Laughs. Eich, sagt på en mere fancy måde, vil min fagårøve gå ud på at forsøge at øge butikkens omsætning inden for børnebøger, da det jo er i efterårsferien, hvor der normalt er fokus på børnene. Og dér regner jed med at få sådan en rasmus klump mand ud, som ungerne kan møde og få taget billeder sammen med, samt servere pandekager og lave konkurrencer om børnebøger. Det her er selvfølgelig kun én dag ud af 14, men de andre dage bliver mere normale, bare med gode tilbud og fokus på børnene. Tror det bliver fedt!

  2. Jeg synes, du bør se at få læst de bøger. 🙂 Men nu har jeg fået købt novellen som ebog i dag, og så må jeg bare se, om jeg en eller anden dag, så køber dem i bogform. Det er nu praktisk, hvis ens computer går ned (som alle mine stationære har for vane at gøre)

    Mange tak. Jeg prøvede at kigge inde i stylesheet, men uanset hvad jeg pillede i, blev teksten hverken større eller mindre. xD
    Jeg er også glad for, at have tid til at opdatere og læse igen. 🙂
    Hvad med dig? Hvordan gik din sommerferie og bryllup?

    • Det kan jeg godt forstå – selvom det at blogge nogle gange bliver lidt meget ekstra i hverdagen, savner man det alligevel når man ikke får det gjort – sådan er det i hvert fald for mig.

      Jamen det gik ganske udemærket. Vi fik sagt ja på de rigtige tidspunkter og det hele var bare så hyggeligt og så godt. Jeg er dog glad for at det nu er overstået, for hold da op hvor er der meget planlægning, men det var som sagt en helt fantastisk dag.

  3. Jylland er nu også et ganske dejlig sted 😉 Hvornår skal du på skole?
    At tale om bøger i 14 dage må være ren himmel! Jeg forstår godt at du glæder dig 😀 Ved du hvad næste ophold bliver om? Eller det er måske ren eksamenssnak?

    Ej synes det er et fedt emne og en god måde at komme ud til børnene på – Rasmus Klump er jo ren klassiker! Desuden synes jeg det er enormt godt så snart der er fokus på at få børn til at læse! Jeg er fan 🙂

    Jeg fik købt ikke mindre end 16 bøger – 754 kr. Flere af dem var Tamora Pierce for de er jo vildt dyre normalt. Fik desuden et par Dennis Jürgensen for ham læste jeg rigtig meget af som ung (yngre) 😉
    Fik du selv købt noget? 🙂

Skriv et svar

