Cover release: The Lost Prince af Julie Kagawa

Nu vi er ved Julie Kagawa, kan jeg jo lige vise jer nyeste cover på stammen. “The lost prince” er første bog i en ny serie som hedder Call of the forgotten, men det er selvfølgelig stadig en Iron Fey bog.

Coveret er som altid super flot, og alle snørklerne (hvad kalder man egentligt sådan nogle), viser tydeligt, at det er en del af Iron Fey serien. Jeg har svært ved at glæde mig så meget til denne bog, som jeg ved at mange andre gør, men det har noget at gøre med, at jeg jo endnu ikke har læst serien – note til selv: se så at få købt første bog i Iron Fey serien! =D

Her er lidt om hvad denne nye serie kommer til at omhandle:

Don’t look at Them. Never let Them know you can see Them.

That is Ethan Chase’s unbreakable rule. Until the fey he avoids at all costs—including his reputation—begin to disappear, and Ethan is attacked. Now he must change the rules to protect his family. To save a girl he never thought he’s dare to fall for.

Ethan thought he had protected himself from his older sister’s world—the land of Faery. His previous time in the Iron Realm left him with nothing but fear and disgust for the world Meghan Chase has made her home, a land of myths and talking cats, of magic and seductive enemies. But when destiny comes for Ethan, there is no escape from a danger long, long forgotten.

My name is Ethan Chase. And I may not live to see my eighteenth birthday.

Teksten er hentet fra Goodreads.

Nogle af jer derude som sidder og glæder jer helt vildt til udgivelsen af denne bog? Udgivelsen er forresten sat til den 23 oktober i år (2012), så der er ikke så lang ventetid (jeg er bare endnu engang håbløst bagud – laughs).

One thought on “Cover release: The Lost Prince af Julie Kagawa

  1. Ih hvor dejligt at I havde en god tur😀 Er slet ikke misundelige eller noget😉
    Mange tak, kan godt forstå du valgte en fin sommerkjole, min kjole var ganske forfærdelig varm at gå i og jeg kogte under selve vielsen i det lille rum med alle de mennesker.

    Håber der måske kommer et par billeder på af jer😀
    Jeg kan stadig ikke kalde ham min mand uden at føle mig fjollet, så kalder ham stadig min kæreste😉

    Jeg elsker også hardback men ofte skal der et specielt cover eller en højt elsket bog til før jeg gider bruge pengene på det. Jeg kan jo næsten få 2 paperbacks for 1 hardbacks pris😀

Skriv et svar

