Spændende bog-nyt: The Iron Legends af Julie Kagawa

Okay, dette er ikke en nyhed, men jeg har først lige set det, så man kan vel sige, at det for mig er en nyhed. Laughs. Anyhow, bogen er skrevet af den utroligt populære forfatter Julie Kagawa, og selvom coveret er en smule kedeligt i forhold til mange af hendes andre covers, er det stadig ganske fint…

Jeg tror ikke jeg vil sige så meget, for følgende tekst siger vist det hele. Læs og lad jer begejstre (hvis der er andre der er en smule bagud som jeg selv):

Enter the world of the internationally bestselling Iron Fey series. Dangerous faeries. Heartbreaking romance. Thrilling action and limitless adventure. The world of the fey has never been so powerful. This collection includes three novellas set in the world of the Iron Fey plus the Guide to the Iron Fey with exclusive information about Julie Kagawa’s unforgettable world of Faery.Winter’s Passage

Never make a promise to a faery. They always come to collect. Now Meghan Chase must fulfill her promise to Prince Ash of the Winter Court and embark upon a dangerous journey into the heart of enemy territory—while being pursued by a relentless new foe and guarding her own foolish heart.

Summer’s Crossing

What can turn enemies into reluctant allies? A call from the Exile Queen, Leanansidhe, ties legendary prankster Puck to his archenemy, Prince Ash, on a journey that may end in betrayal and will set them both on an irreversible path.

Iron’s Prophecy

Before she ever knew what she might become, Iron Queen Meghan Chase was warned by the oracle that her firstborn child would bring nothing but grief. And even as Meghan and Ash celebrate their long-awaited union, the prophecy stirs.…

Three Iron Fey novellas for the first time in print!

Teksten er hentet fra Goodreads.

Lyder det ikke bare fedt??? Jeg har længe siddet og ærget mig over, at disse tre bøger kun fandtes som e-bog, men nu er de på bogform, så nu er jeg glad igen. =) Jeg må altså bare få købt og læst denne serie – snart – lige om lidt – nu!

2 thoughts on “Spændende bog-nyt: The Iron Legends af Julie Kagawa

  1. Jeg tvivler faktisk på, om jeg vil købe bøgerne i bogform. De to første noveller var gratis at downloade og læse, så jeg kan godt overkomme at den sidste koster et par dollars som ebog. Desuden, selvom de er gode, så er de jo ikke ‘vigtige’ for serien. Det kan være jeg køber den alligevel, men lige nu føler jeg, at det er spild af penge at købe den, når der også er andre bøger man vil læse. 🙂

  2. Jeg har samme problem som dig, ikke det med e-bøgerne, for jeg er ikke meget for at læse på en skærm, men mere det der med, at det er dyrt, det har ikke nødvendigvis den store betydning for serien, og der er mange andre bøger jeg hellere ville købe først. Hehe. Men nu har jeg endnu ikke købt en eneste bog i denne serie, så måske en dag, når jeg alligevel køber de andre, ryger den med i kurven. Who knows. =D

Skriv et svar

