Cover release: Bøger af Jackson Pearce

Jeg læste for noget tid siden en bog af Jacksom Pearce som hedder “Sisters Red”, og den var helt vildt god. Som altid var det coveret der havde fanget min interesse, for det var meget anderledes og smukt, men nu kommer der så nyt cover til denne skønne bog, og selvom jeg syntes det er lidt ærgeligt, er det nye cover nu også ret flot.

Her får I lige det gamle cover først, og så det nye cover bagefter:

Det er næsten synd, for som sagt er jeg helt vild med sådan som coveret så ud først, men tja, jeg kan nu godt se hvorfor de vil ændre det, for skal jeg være ærlig tror jeg, at det nye cover vil appellere til langt flere læsere.
Det er til gengæld ikke rent skidt at der er kommet nye covers, for anden bog i denne “serie” (det er ikke som sådan en serie, men en samling enkeltstående bøger, der hver isæt har samme tema – nemlig eventyr som er blevet moderniseret – sisters red er den lille rødhætte, sweetly er hans og grethe og fanthomless er den lille havfrue), havde ikke noget voldsomt pænt cover. Det var i hvert fald ikke et som jeg brød mig om, så her, syntes jeg det nye cover er fantastisk:

Den tredje bog i denne “serie” fik aldrig et cover som de andre – ikke til start i hvert fald. Denne bog lægger ud med det nye cover, som selvfølgelig minder om de to foregående, og også dette ser super godt ud:

Det var så to gamle covers og tre nye, og de er alle sammen unikke. Det er lidt sjovt at forlaget pludselig vælger at lave helt nye covers til hele serien, men i det mindste skifter de ikke covers midt i det hele, og lader resten være – på denne måde kan man stadig få en serie, der passer sammen på reolen.

3 thoughts on “Cover release: Bøger af Jackson Pearce

  1. Jeg synes, det er så synd, at de har ændret forsiderne! 😦 Jeg kan slet ikke lide de nye… De er alt for kedelige og tøset efter min mening, desværre. Coveret til Fathomless er heldigvis det, jeg bedst kan lide, nu hvor det kun er den, jeg mangler, men jeg synes, det er rigtig ærgerligt, at bøgerne ikke kommer til at matche 😦

    • Jeg syntes som sagt at de er ok, men det er stadig ærgeligt, for de første var altså virkelig unikke, og de lignede ikke “alle de andre” – det gør de desværre nu. =(

      • Ja, det er også mit største problem med de nye covers, at der ikke rigtig er noget specielt ved dem… Men jeg synes nu at coveret til Fathomless er okay – Jeg kan specielt godt lide, at det er under vandet, så jeg er da glad for, at det kun er den jeg mangler 😀

Skriv et svar

