Tusind tak til jer alle…

I stedet for at skrive “Tak”, “Tak” og “Mange tak” på alle jeres skønne kommentarer, får I et takkeindlæg…

Tusind tusind tak til jer alle sammen – både til jer som lagde en kommentar, og til jer som sendte en tanke vores vej i forbindelse med vores bryllup! Det var skønt at komme ind og se alle jeres beskeder, så endnu engang Tusind tusind tak!

Normalt skriver jeg ellers ikke om privaten på denne blog, for jeg vil helst holde den om bøger, men jeg syntes nu alligevel I skal have en lille update… =D

Dagen var helt igennem fantastisk… Der var de typiske morgenkriser, hvor det hele så ud til at skride (kagen kunne ikke være i køleskabet, håret sad fast i krøllejernet og var ved at brænde af…), men alt gik i orden, vi sagde ja til hinanden, folk kastede med ris (de sigtede efter kavalergangen – fedt, jeg kunne have lavet risengrød af den mængde ris de formåede at få kastet derned) og alt var godt. Derefter skulle vi ud og have taget romatiske billeder ved en gammel herregård med smuk park og sø i baggrunden, og så kom den store fest, med hele familien, god mad, taler og sange og selvfølgelig alle traditionerne – kysse under bordet, kysse på stolene (vi snød og blev stående på gulvet), skære kagen for, mændene der skulle kysse mig når min mand var på toilettet (og omvendt), brudevals og meget meget mere. Det var en helt igennem fantastisk dag, som jeg havde både glædet mig til og frygtet, men der var intet at frygte, for familien var så glade på vores vegne, og de ville os det bedste, og vi var bare helt igennem lykkelige og mega nyforelskede, så det var fantastisk. Det sjoveste ved det hele var næsten, at alle andre blev smittet af nyforelskelse – alle stod og kiggede deres udkårne lidt dybere i øjnene, holdt lidt i hånden, krammede og kyssede. Det var så fedt! Vi blev også mega begavede og forkælede, og det var fuldt ud vores dag, og en helt perfekt dag at se tilbage på.

Nu sidder vi så her, to dage derpå, og prøver stadig at komme os og få det hele ind, men det skal nok komme. Lige om lidt forhåbentligt. Griner.

Der er nogle stykker der har spurgt efter billeder, og jeg skal lige have dem fra fotografen og gæsterne (bruden rendte jo ikke rundt og tog billeder på dagen, så jeg har faktisk ikke nogle lige nu), så skal der nok komme et billede eller to op, men det kan godt være der går en uges tid eller mere. =)

Endnu (endnu) engang, tusind tusind tak til jer alle!!!

8 thoughts on “Tusind tak til jer alle…

    • Hehe, ja det må jeg indrømme at jeg også gør – altså glæder mig til at se billederne. Vi havde jo en fotograf med ude, så nu er det bare at vente, og forhåbentligt får vi en bunke romantiske og smukke billeder… Han tog i hvert fald over 500 (på to timer), så mon ikke der er et enkelt eller to imellem som er gode… Laughs…

      • Hehe, undskyld jeg først svarer nu, men vi er faktisk netop kommet hjem fra rejsen – den var helt igennem fantastisk!

        Jeres billeder er da smukke. Og din kjole er bare så fin!!! – min er slet ikke i den stil, det var jo bare en hvid sommerkjole, så der er ikke meget brude-agtigt over min… Men den er fin, og den var dejlig let at have på, på selve dagen – vi havde jo en ufatteligt varm dag…

        Hehe, der er mange som har problemer med at se naturlige ud på billeder, men min mand (uhh, det ord giver mig stadig sommerfugle i manven – min mand), er heldigvis ikke en af dem, men han kommer også fra en familie hvor de tager billeder af alt og alle – det skulle jeg lige vænne mig til da jeg mødte ham, men det går da bedre og bedre. Griner.

Skriv et svar

