Så er det lige om lidt…

Jeg ved godt jeg har været en smule fraværende her på det sidste, men jeg har simpelthen haft så travlt med planlægning, og i morgen går det så løs…

Jeg skal nemlig giftes.

Yep. Det er så allerede i morgen at det hele går løs, og det er helt vildt mærkeligt… og spændende… og skræmmende… og bare helt igennem fantastisk! Jeg glæder mig som et lille barn, og lige om lidt er jeg bestemt ikke et barn længere, for så er jeg Fru. – hvor mærkeligt er det ikke lige??? Griner.

Jeg håber I vil krydse fingre for, at alt går godt! Og så ses vi om lidt, når jeg er gået fra Frk. til Fru.

God læselyst alle sammen!

9 thoughts on “Så er det lige om lidt…

  1. Kæmpe tillykke med brylluppet:) jeg håber i får et smukt og fantastisk bryllup med masser at skønne oplevelser! Og ikke mindst HUSK at trække vejret:):)

  2. Kæmpe stort tillykke med i dag! Glæder mig til at se billeder og høre, hvor fantastisk det hele var 🙂 Jeg håber dagen bliver helt perfekt ❤
    Igen, tillykke 🙂

Skriv et svar

