Nye bøger på hylden #49

Så er vi nået til tredje billede (ud af fem) og i denne omgang vil jeg vise jer følgende bøger:

# En Blodig Arv af Tessa Gratton
# Den Gyldne Nøgle af Lene Dybdahl
# Heksejagt af Kim Harrison

Det er faktisk ved at være ret lang tid siden, at jeg fik denne bunke bøger. To af dem er anmeldereksemplarer, mens den tredje er taget fra boghylden på mit arbejde (læseeksemplarer som vi får tilsendt og må tage).

Den Gyldne Nøgle viste jeg faktisk intet om, før den pludselig dumpede ind af min postkasse. Det er en sindsygt flot bog, og jeg kan allerede nu afsløre, at den er blevet aet meget. Teksten i den er ret stor, så jeg tror den er for det lidt yngre publikum, men det finder jeg ud af, når jeg får den læst – forhåbentligt snart. Det er i hvert fald en jeg ser frem til at læse.
The Hallows: Heksejagt lyder bare super fed, og jeg har allerede smugkigget lidt i den. Det bliver helt klart en af dem jeg læser snart, for den lyder lige som noget for mig. Hekse, varulve m.m. Bring it on.
En blodig arv tog jeg med hjem fra arbejdet, da det er en bog som jeg længe har kigget på. Det er ikke en af dem, som jeg er ved at falde over mig selv for at læse, men jeg har stadig hørt en masse godt om den, og så skal den da have chancen for at bevise sit værd.

Alle tre bøger glæder jeg mig helt vildt til at læse – var der nogle der snakkede om at opfinde flere timer i døgnet? (til læsning, ikke arbejde)

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #49

  1. Jeg har læst Blodig arv, og må desværre sige den var en slem skuffelse 😦
    Synes den var meget langtrukket

  2. Hehe jamen jeg glæder mig til at læse dine anmeldelser.. Jeg har kun toeren af Traitor Spy, for den var en del af et tilbud i London, så jeg skal lige have fat i den første og den sidste på et tidspunkt.

    Ja, det er et ret voldsomt statement, men det har garanteret fået masser af folk til at købe bøgerne!

    Ser frem til at høre, hvad du synes om Heksejagt, så jeg kan finde ud af om jeg skal købe den 😀

    • Har faktisk et billede, hvor de alle bøgerne er på, kan være jeg skal flashe det, så du kan se, hvor stor stakken egentlig var 😉
      Det var også virkelig fantastisk at der hverken var vægtbegrænsning eller pengebegrænsning på turen 😉

Skriv et svar

