Cover release: Blodslaven af J. R. Ward

Jeg har længe ventet på, at få fortsættelsen til J. R. Wards fantastiske Black Dagger Brotherhood serie, og nu er coveret til tredje bog så blevet frigivet.

Prøv og se hvor fint det er (dog en smule kritik – se længere nede):

Første gang jeg så J. R. Wards bøger tænkte jeg OMG hvor er de grimme. Yeps, jeg hadede coversne. Jeg fik ellers af vide, at bøgerne var helt fantastiske, men 10 vilde heste kunne ikke få mig til at læse bøger med så grimt et cover. Det kom jeg dog over. De danske covers er nu også flottere, og i stedet for at være multi-farvede er farverne sort/hvide med et farvet “bånd” (jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det) hen over forsiden – det syntes jeg er meget flottere.

Jeg er ret begejstret for billedet på denne bog, men det myller-bæ-farvede bånd, (ja undskyld, men det ser altså lidt sådan ud, og jeg undskylder mange gange, hvis jeg fornærmer nogen) passer ikke helt så flot til bogen, som med de to foregående bøger (som var hhv en flot mørk blå og en blodrød). Det ødelægger dog ikke min begejstring for serien, for jeg ELSKER denne serie, så myller-bæ-farvet eller ej, glæder jeg mig som et lille barn til at få fingre i den.

Her er en lille smule om første bog, i denne skønne serie:

I ly af mørket ulmer en ældgammel krig mellem vampyrer og deres fjender.
Kun én gruppe kan redde vampyrarten: Black Dagger Broderskabet.
For Broderskabets leder, Wrath, handler krigen ikke kun om at dræbe artens fjender, men også om at hævne den grufulde skæbne
der overgik hans forældre for flere hundrede år siden.

Da Wraths bror bliver brutalt myrdet, må Wrath tage ansvaret for hans efterladte datter: en smuk menneskekvinde, der er uvidende om den verden hun snart skal blive en del af …

Teksten er hentet fra Tellerup

Jeg siger jer denne serie er genial (læs evt. min anmeldelse af bog 1 her). Tredje bog er planlagt til udgivelse i slutningen af November, så der er desværre en smule ventetid endnu, men jeg er sikker på, at den er værd at vente på!

2 thoughts on “Cover release: Blodslaven af J. R. Ward

  1. Mon ikke ‘båndet’ det ender med at være en flot gul farver når man ser den i virkeligheden😉. Tænker farverne har været så flotte og klare på de to foregående bøger så mon ikke det også bliver sådan når man først står med bogen i hånden ;D🙂

  2. Blodslavens cover er blevet ændret. Jeg synes meget bedre om det nye billede selvom den mandlige halvdel af parret stadig er for glansbillede agtig i forhold til at skulle forestille Zsadist. Jeg synes ikke om næsen på den anden model de havde brugt på det tidligere cover. Det nye cover kan bl.a. ses på Tellerups hjemmeside.

Skriv et svar

