Nye bøger på hylden #48

Alle de bøger jeg har fået her på det sidste, er blevet delt op i flere indlæg, og her er andet indlæg ug af fem, om disse bøger.

# Darkness Falls af Cate Tiernan
# The Final Empire af Brandon Sanderson

Darkness Fall er endnu en Cate Tiernan bog, og faktisk anden bog i en serie – jeg har etteren stående, men har endnu ikke fået læst den. Den eneste af hendes bøger som jeg har fået læst er Balefire serien bog 1 “A Chalice of wind”, hvilket faktisk er lidt skidt når man tænker på, at jeg har de tre andre Balefire bøger stående, de to Immortal Beloved bøger (ovenstående er anden bog i denne serie) samt de seks første i hendes sweep serie, og de tre næste i sweep serien på vej hjem. Jeg kan da i hvert fald ikke komme og sige, at jeg ikke har muligheden for at få læst nogle bøger af denne forfatter – jeg skal bare lige have fundet tiden. =)

The final empire vandt jeg i en konkurrence hos Bookaholic, og hold da op hvor blev jeg glad, for jeg er normalt ikke typen, der vinder i konkurrencer. Det er en bog jeg ofte har kigget på, men som jeg endnu ikke har fået købt, så at den første i denne serie sniger sig (kvit og frit) ind i min postkasse, er bare lækkert. Endnu en bog, som jeg bare glæder mig helt vildt til, at få tid til og læse.

Skriv et svar

