Bloglovin

Som altid er jeg håbløst bagud når det gælder alt det der fancy internet-community-sjov som alle andre er en del af (eller hvad det nu hedder). Og så alligevel ikke – viser det sig.

Mange følger blogs på det der hedder Bloglovin og jeg har i noget tid overvejet, om ikke jeg også selv skulle kaste mig ud i det, så her til morgen, gik jeg ind for at oprette en profil – bare for at finde ud af, at jeg faktisk allerede har en, og allerede har 12 followers. Hmm, lidt pinligt, men eich hvor er det bare dejligt at finde ud af sådan noget på sådan en trist og kedelig regnvejrsdag. Man bliver jo i helt godt humør. =)

Så nu er jeg altså opmærksom på Bloglovin og har fået sat sådan en fin lille knap på i menuen til højre – den er aller nederst – så skulle I have lyst og tid, kan I jo følge min blog gennem Bloglovin også. Jeg skal også selv have lavet en lille liste over de blogs jeg følger (der er faktisk ret mange), så here I go – vi ses på Bloglovin. =)

Skriv et svar

