Nye bøger på hylden #47

Så er det over en måned siden, at jeg sidst viste jer et af disse indlæg, og i mellemtiden har jeg faktisk fået en hel del bøger. Jeg har løbende taget billeder af bøgerne, men har ikke fået lagt dem op (typisk), så her hen over de næste 14 dage, vil der derfor blive vist en del “Nye bøger på hylden”-indlæg.

Her er første billede ud af fem:

#The Selection af Kiera Cass
# Destiny’s Fire af Trisha Wolfe

Begge disse bøger er til min 2012 Debut Author Challange, og jeg glæder mig helt vildt til at læse dem. The Selection fangede min interesse med sit ufatteligt smukke cover, og selve historien lyder ret sød, mens jeg slet ikke kunne stå for steampunk ideen bag Destiny´s Fire. Jeg håber de er lige så gode som de lyder!

Jeg er ret spændt på at se, om jeg mon når min Debut Author Challange for i år, for jeg må indrømme, at jeg har haft en hel del at se til (som ikke er bogrelateret), men hey, der er stadig over fem måneder tilbage, så jeg giver ikke op endnu. =D

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #47

  1. Jeg er ret spændt på at læse din anmeldelse af de to, eftersom de står temmelig højt på min want to read-liste, og i øvrigt også ligger og venter i indkøbskurven på amazon😛

Skriv et svar

