Poll #2 resultat

Så har denne Poll været oppe i over en uge, så nu er det vist på tide, at fjerne den igen. Endnu engang har der været rigtigt mange der svarede, og det er helt fantastisk – der var faktisk flere denne gang, end der var sidst. Wee!

Anyhow, resultatet blev som følgende:

14 stemte på kvinde under 15 år
38 stemte på kvinde 15-25 år
10 stemte på kvinde 26-40 år
01 stemte på kvinde 41-60 år
00 stemte på kvinde 61+ år
00 stemte på mand under 15 år
02 stemte på mand 15-25 år
01 stemte på mand 26-40 år
00 stemte på mand 41-60 år
00 stemte på mand 61+ år

I alt var der altså 66 skønne mennesker, som valgte at give deres stemme / svar til kende, hvilket er flere end sidste gang. Wee – igen. =)

Og hvad fik jeg så ud af resultatet? Jeg havde faktisk troet der var flere mænd som besøgte siden, men det lader til at jeg tog fejl på det punkt (ellers gemmer I jer bare – yep, det er dig jeg snakker om). Sjovt nok ligger størstedelen af gruppen af kvinder, mellem 15 og 25 år, og så er der også en ret stor gruppe mellem 26 og 40 år, og det kom også lidt bag på mig, for jeg havde faktisk troet, at der var flest under 15 år. Med andre ord, kan jeg jo konkludere, at det hovedsageligt er voksne og modne kvinder der kommer på besøg! Men der er også en pæn gruppe af de lidt yngre tøser, som interesserer sig for bøgernes verden. hvilket bare er skønt at se.

Endnu engang skal I have tusind tak fordi I gad svare på denne poll, og rigtig god læselyst til jer alle! =D

Skriv et svar

