Cover release: The Rising af Kelley Armstrong

Puha, der er kommet så mange spændende covers her på det sidste, at jeg har mere end rigeligt at blogge om – skønt! =D Som det første vil jeg derfor vise jer et af de covers, som jeg har glædet mig helt vildt til at se…

Nemlig dette:

Bogen er tredje bog i Kelley Armstrongs Darkness Rising serie. Den første  bog har jeg stående klar på hylden, og jeg har faktisk bare ventet på, at de to andre skulle blive udgivet, før jeg kaster mig ud i denne serie – den foregående serie “Darkest Powers” var nemlig helt fantastisk, og på denne måde kan jeg læse dem alle sammen lige efter hinanden, uden at skulle gå og vente på udgivelserne.

Dette cover passer bare perfekt ind sammen med de to første covers i serien – prøv selv at se:

Her er en smule om første bog i denne serie, til de nysgerrige:

Sixteen-year-old Maya is just an ordinary teen in an ordinary town. Sure, she doesn’t know much about her background – the only thing she really has to cling to is an odd paw-print birthmark on her hip – but she never really put much thought into who her parents were or how she ended up with her adopted parents in this tiny medical-research community on Vancouver Island.

Until now.

Strange things have been happening in this claustrophobic town – from the mountain lions that have been approaching Maya to her best friend’s hidden talent for “feeling” out people and situations, to the sexy new bad boy who makes Maya feel . . . . different.  Combine that with a few unexplained deaths and a mystery involving Maya’s biological parents and it’s easy to suspect that this town might have more than its share of skeletons in its closet.

Teksten er hentet fra Goodreads

Jeg vil dog anbefale, at man læser Darkest Powers serien først, da det er en “for-serie” til denne. Det er altså to selvstændige serier, med hver deres hovedpersoner, men dette skulle altså alligevel være en form for fortsættelse, hvor der vist dukker personer op fra første serie, igennem bogen – bare lige for at sige hej… =D

Nogle af jer derude som kender til disse serier, eller som overvejer at læse dem?

3 thoughts on “Cover release: The Rising af Kelley Armstrong

  1. Darkest Powers serien er blevet oversat til dansk:) Skulle spørge om Darkness Rising bliver oversat??

    • Hej Hümeyra Erciyas,

      Så har jeg endelig hørt fra forlaget, og der er gode nyheder. Darkness Rising serien er ved at blive oversat, og de håber, at den er klar til at udkomme i starten af næste år. =)

  2. Uh, det lyder godt. Har ventet på de skulle udkomme på dansk, når man nu har læst den første serie på dansk🙂

Skriv et svar

