Månedens udgivelser – Juli 2012

Som lovet er her et indlæg om denne måneds udgivelser. Desværre har jeg ikke kunnet finde særligt mange spændende nye udgivelser for denne måned, selvom jeg ved de sikkert er der, så hvis I kender til nogle spændende udgivelser i denne måned, håber jeg I vil dele det med os andre i kommentarfeltet nederst. =)

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

***

Engelske udgivelser:

A witch in love af Ruth Warburton
Winter trilogy bog 2
Udgivelse d. 05-07-2012

Shadow of Night af Deborah Harkness
All Souls Trilogy bog 2
Udgivelse d. 10-07-2012

House of Shadows af Rachel Neumeier
Enkeltstående (?)
Udgivelse d. 10-07-2012

Danske udgivelser:

Urværksprinsen af Cassandra Clare
Djævelske mekanismer bog 2
Udgivelse d. 17-07-2012

Personligt glæder jeg mig som et lille barn til at Shadow of Night udkommer, og jeg kan få fingrene i den, for etteren “A Discovery of Witches” er en genial bog – en af de bedste jeg læste i 2011. =D

3 thoughts on “Månedens udgivelser – Juli 2012

Skriv et svar

