Hvor blev måneden af…

Jeg havde virkelig store planer for denne måned – med bloggen og det hele. Med to ugers skole, og ikke rigtigt noget stort at lave, havde jeg jo masser og masser af tid til at læse bøger, anmelde og generelt bare blogge om alt mellem himmel og jord – og the key word i denne sætning er “havde”, for hvor blev måneden af?

Tiden er gået så hurtigt i denne måned, og jeg har haft så meget at se til, at jeg slet ikke kan fatte at alt den tid er gået. Jeg har (for at sige det mildt) ikke nået en skid i forbindelse med bloggen, og for det undskylder jeg virkelig, men på den anden side, har jeg jo nået en masse andet.

Anyhow, dette indlæg er ikke en masse dårlige undskyldninger, men blot en lille besked om, at jeg bestemt ikke har glemt jer derude. Jeg har endelig fundet en smule tid til at læse lidt, og har helt klart planer om, at give den gas igen i næste måned (hvilket jo er i morgen – griner), så forhåbentligt har I ikke helt opgivet mig endnu.

Vi ses om ikke andet i morgen, til et indlæg, om alle månedens spændende udgivelser. =)

One thought on “Hvor blev måneden af…

Skriv et svar

