Polls #2

Nu er det ved at være noget tid siden, at den sidste afstemning sluttede, så nu tager jeg hul på den næste i rækken. Formålet med disse er som sagt at finde ud af hvem I er, og hvad I interesserer jer for, og netop denne afstemnings enme, har jeg længe tænkt over; jeres køn og alder.

Jeg håber I vil være lige så fantastiske til at svare denne gang, som I var sidste gang, og jeg ser virkelig frem til at finde ud af mere om, hvem I er. Dette er selvfølgelig for at gøre min blog bedre, så jer som besøger den, forhåbentligt vil syntes endnu bedre om den. Og jo, jeres svar er med til at gøre en forskel, og selvom den ikke er synlig her og nu, vil den gøre en forskel rent og skær fordi jeg er mere bevidst om hvem I er, og dermed hvem jeg henvender mig til. =D

Jeg håber I er friske på endnu en afstemning, for here it goes…
(selve poll’en finder i i menuen til højre)

Skriv et svar

