Cover release: Finale af Becca Fitzpatrick

Så er der kommet cover til fjerde bog i Becca Ftizpatricks serie “Hush Hush”. Bogen kommer til at hedde Finale, og coveret kommer til at se sådan her ud:

Jeg har aldrig læst noget af denne forfatter, selvom jeg har hørt en masse godt om hendes bøger, men der er bare et eller andet ved forsiderne, som ikke fanger mig – yeps, jeg er meget optaget af bøgers forsider.

Anyhow, jeg har på intet tidspunkt været voldsomt begejstret for disse covers (desværre), selvom coveret til tredje bog var langt flottere end de to første, og dette fjerde cover får heller ikke mange point fra min side af. Jeg indrømmer, at forsiderne er unikke, specielt med sølvskær og det hele, men desværre ikke vildsomt spændende.

Jeg håber ikke nogle bliver sure over min lettere kritiske holdning til disse covers, for der vil jo altid være forskellige meninger om forskellige ting, men jeg er lidt nysgerrig efter at høre hvad I syntes om dem… Er de flotte eller bryder I jer ikke om dem? Hvad er det ved dem I kan lide, eller ikke kan lide? Har I læst bøgerne, eller overvejer I det?

Her er en smule om første bog i serien, for de som er nysgerrige:

For Nora Grey, romance was not part of the plan. She’s never been particularly attracted to the boys at her school, no matter how much her best friend, Vee, pushes them at her…until Patch comes along. With his easy smile and eyes that seem to see inside her, Nora is drawn to him against her better judgment, but after a series of terrifying encounters, Nora’s not sure whom to trust. Patch seems to be everywhere she is, and to know more about her than her closest friends. She can’t decide whether she should fall into his arms or run and hide. And when she tries to seek some answers, she finds herself near a truth that is far more unsettling than anything Patch makes her feel. For Nora is right in the middle of an ancient battle between the immortal and those that have fallen – and when it comes to choosing sides, the wrong choice will cost her life.

Det lyder jo ganske spændende, hvis jeg selv skal sige det. Måske jeg burde tage mig sammen, og få læst denne serie en dag. Finale har en forventet udgivelse på engelsk den 23 oktober 2012.

10 thoughts on “Cover release: Finale af Becca Fitzpatrick

  1. Jeg har læst den første bog i serien, men det var før hele vampyr/engle-fasinationen brød ud, så det var dengang den havde det ‘oprindelige’ cover som var lyserødt og blåt med en sort-håret fyr på forsiden som så lidt bad-boy agtig ud.
    Jeg må sige, at jeg fandt første bog virkelig god og enomrt fængslende. Som sagt læste jeg den før hele ‘trenden’ børd løs, så dengang troede jeg der kun var den ene bog, så ved ikke med resten af serien hvordan den er. Men synes helt klart den første bog i serien er værd at læse😀.
    Hvad angår forsiderne, så synes jeg det var mærkeligt første gang jeg så første bog med det nye covet, da jeg jo var van til det gamle. Efter min mening er de sort/hvide/grå covers alt for overfladiske.

    • det cover du snakker om, er det ikke det første danske cover du tænker på? Nu har de jo skiftet dem ud med de engelske🙂

      Jeg havde også bogen med det gamle cover engang, men nu har jeg dem alle tre med de engelske så de passer sammen😀

    • Det er sjovt, jeg har aldrig set den med et andet cover – det må jeg lige prøve og se om ikke jeg kan finde og kigge lidt på. =)

      Jeg er enig med dig, mht. coversne – de er en smule overfladiske, men jeg kan nu ret godt lide den glitrende sølv overflade – den er der noget fint ved…

    • Hehe, der er mange som syntes de er vildt flotte – jeg føler mig ind imellem en smule “forkert” (eller noget), fordi jeg ikke syntes som alle andre med disse covers… =)

  2. Jeg synes helt klart du skulle tage og læse disse bøger! Har selv læst de 3 der er udgivet indtil videre! Og de er super gode!

    Super god blog du har! Nyder meget at læse dine indlæg og jeg læser/har læst rigtig mange af de bøger du reklamere for!
    xoxo

    • Hej Rikke,

      Jamen det er jeg da super glad for at høre – altså at du holder af min blog og forhåbentligt kan finde lidt inspiration til læsestof. =D

      Jeg har som sagt overvejet at læse denne serie, og din anbefaling har lige flyttet denne serie højere op på min liste af to-read bøger. =D

  3. Jeg var virkelig ikke særlig imponeret over de to første bøger i serien, så jeg besluttede mig for at stoppe der og acceptere, at de bøger ikke er skrevet til mig. Jeg synes dog, at den første bog er en smule bedre end toeren, for der blev det hele lidt for tudeprinsesse-agtig til, at jeg ville læse videre!
    Men jeg kan godt lide den glitrende effekt, der er i coveret, så de ser i det mindste pæne ud på hylden😛

  4. Hej!
    Jeg anbefaler den her serie! har læst alle de bøger, som er blevet udgivet på dansk af den her serie! og jeg kan love den ikke skuffer dig. Den har humor, spænding, drama og kærlighed. Alt det en bog skal være! Jeg synes ihvertfald den her serie er god, så anbefaler det til jer derude!🙂

Skriv et svar

