Nye bøger på hylden #46

Det er ufatteligt lang tid siden, at jeg har vist jer de nye bøger der er kommet ind af døren. Jeg har ikke fået voldsomt mange, men dem jeg har fået, er bare helt fantastiske!

Prøv lige at se hvad der lå og ventede på mig, da jeg kom hjem fredag:

# Insurgent af Veronica Roth
# The Gray Wolf Throne af Cinda Williams Chima
# The Rogue af Trudi Canavan

Divergent af Veronica Roth var en helt fantastisk bog, så toeren var jo et must-read da den udkom. Jeg har faktisk allerede læst den, og den var bare helt kanon god – men mere om det når anmeldelsen kommer. =)
The Gray Wolf Throne af Cinda Williams Chima er tredje bog i en serie. Jeg har læst og anmeldt etteren, og har også toeren stående, så mon ikke dette er en bog som jeg snart kommer i gang med?
The Rogue af Trudi Canavan er nok den jeg glæder mig aller mest til. Trudi Canavan har længe været en af mine yndlingsforfattere, så denne bog får en æresplads på hylden. Jeg skal dog lige have læst de andre jeg har stået af hende, før jeg kaster mig ud i denne bog (jeg har faktisk læst næsten dem alle, men jeg skal lige have genlæst dem og anmeldt dem), så der går nok lidt før der kommer en anmeldelse af denne.

3 thoughts on “Nye bøger på hylden #46

  1. Skal du så have 1’eren i den amerikanske udgave? Jeg synes også at 2’eren med dens smukke blå farve, er flot. 1’eren er for brun for mig og man kan ikke helt se symbolet på forsiden, da de sådan blender sammen.:/

Skriv et svar

