Månedens udgivelser – Juni 2012

Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger. Skole og opgaver har desværre gjort, at dette indlæg kommer meget sent på i denne måned, men der udkommer dog en masse spændende nye bøger, som jeg syntes I bør se, så here it goes. =)

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

***

Engelske udgivelser:

Blazing the trail af Deborah Cooke
The Dragon Diaries bog 3
Udgivelse d. 05-06-2012

Shadows cast by Stars af Catherine Knutsson
Enkeltstående (?)
Udgivelse d. 05-06-2012

Serpents Kiss af Melissa de la Cruz
The Beauchamp Family bog 2
Udgivelse d. 12-06-2012

Before I Wake af Rachel Vincent
Soul Screamers bog 6
Udgivelse d. 26-06-2012

Danske udgivelser:

Heksejagt af Kim Harrison
The Hollows bog 1
Udgivelse d. 13-06-2012

En blodig arv af Tessa Gratton
Blood magic bog 1
Udgivelse d. 13-06-2012

Øjnene der ser af Sara Shepard
Lying Game bog 3
Udgivelse d. 15-06-2012

Kongernes kamp af George R. R. Martin
En sang om is og ild bog 2
Udgivelse d. 08-06-2012

Hjemsøgt af Lee Nichols
Haunting Emma bog 1
Udgivelse d. 13-06-2012

Arven af Rachel Ward
Døden i dine øjne bog 2
Udgivelse d. 15-06-2012

Der er bare så mange spændende udgivelser igen i denne bog, og ihh hvor ville jeg ønske, at jeg havde dem alle sammen liggende klar til læsning. Hvad med jer, nogle af jer som overvejer at læse nogle af disse ovenstående?

9 thoughts on “Månedens udgivelser – Juni 2012

  1. Jeg har de første to bøger i Dragon Diaries stående på hylden, og hvis de viser sig at være gode, så skal jeg da helt klart have fingre i Blazing the Trail også .. Samlingen skal jo helst være komplet😛 Derudover kunne jeg godt tænke mig at læse George R. R. Martins serie, men den står nu ikke øvert på min to-read-liste ..

    • George R. R. martins er også en af dem jeg gerne vil læse – snart tho, mens den stadig er let at få i den store flotte hardback. =)

      Jeg glæder mig til at høre hvad du siger om Dragon Diaries serien – måske den vil komme til at rykke længere op på min liste??? Hehe.

  2. Jeg glæder mig SÅ meget til at få fingre i den nye George R.R. Martin! Jeg elskede den første og jeg synes virkelig de er fine.
    Desuden vil jeg gerne læse The Hollows og Blood Magic men ved ikke endnu om det bliver på dansk eller engelsk🙂

    • Hehe, ja det kan være svært at finde ud af, om man skal læse på dansk eller engelsk. For det meste vælger jeg engelsk, fordi man så ikke behøves vente på at bøgerne skal oversættes og udgives, men hvis coversne er flottest på dansk, eller den er paperback på engelsk og hardback på dansk, kan jeg sagtens vente på de danske udgaver. Lige netop the hollows er faktisk ret flot på dansk – rigtig tellerup stil. =)

  3. Jeg skal uden tviv have “Arven” og “Blood Magic”!😀

    Og så skal jeg også have “Hjemsøgt” og “Heksejagt”, De lyder begge to rigtig gode🙂

  4. Helt klart Lying Game 3:D Selvfølgelig også The Hollows og Blood Magic..:) Også vil jeg kigge nærmere på Melissas nye serie:) Var vild med Blue Bloods serien:))

    • Jeg er også helt vild med blue bloods serien – den er genial. Har etteren i hendes nye serie stående, men har desværre ikke fået den læst endnu – skidt skidt!

      Lying game har jeg ikke læst endnu, men måske jeg skulle se at komme i gang…

Skriv et svar

