En masse bøger købt

Jeg har holdt mig fra at købe bøger i ret mange måneder nu, for med bryllup og sådan lige om hjørnet, har man brug for hver en øre man kan finde. Men men men, jeg er lige gået en smule bog-shop-amok i dag.

Saxo.com giver her i weekenden 20% rabat til alle som modtager deres nyhedsmails. Det er lang tid siden, at de sidst havde dette tilbud, og jeg har ventet længe på det, så nu skulle der lige shoppes en smule.

Min søde søde forlovede, betalte for en bogpakke til mig, og så gik jeg selv ind, og købte endnu en (shh, det ved han ikke før bøgerne bliver leveret på hans arbejdsplads). Surprise. Anyhow, den første bogpakke blev på lige over 350 kroner, og den anden på 207 kroner, og for dette beløb får jeg 15 nye historier (fire af bøgerne er omnibus udgaver med tre bøger i hver, og så er der yderligere tre “almindelige” bøger), så det er slet ikke skidt.

Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at modtage bøgerne, men i mellemtiden har jeg vist mere end rigeligt at se til, med alle de ulæste bøger jeg har stående her hjemme.

Nogle af jer andre som modtager nyhedsbrev fra saxo.com, og som er gået amok med weekendens tilbud?

5 thoughts on “En masse bøger købt

  1. Jep! Eller rettere – jeg har ventet længe på tilbuddet (jeg havde nemlig et gavekort liggende, som jeg skulle bruge), men helt amok gik jeg nu ikke. Jeg købte Metro 2033, som jeg glæder mig meget til at læse, samt Pigerne fra Shanghai (skrevet af en af mine yndlingsforfattere) og en tegneserie med Arne And. Ret varieret udvalg, hvis jeg selv skal sige det🙂

    • Åhh, gid man havde en hel bunke gavekort. Der er SÅ mange bøger der lokker hele tiden. Uhh, det er ellers en lækker blanding – glæder mig til at se bøgerne. =)

  2. Det kan jeg ikke påstå at jeg har – pengene er nemlig sluppet op her sidst på måneden, og jeg venter stadig på to bøger jeg har bestilt på cdon😛 Glæder mig til at se hvad du har købt, det er så spændende når nogen får nye bøger😀

    • Det er så typisk, at pengene slipper op til sidst på måneden, der burde være en eller anden ekstra-løn man fik her til sidst, til bøger. Det er trods alt sundt at læse, men jeg er ikke sikker på, at ens chef vil gå med til ekstra løn, grundet læsningens sundhed. Laughs.

      • Nej, jeg er ikke lige sikker på at chefen vil godtage den undskyldning😛 Jeg har bedt om ekstra vater i sommerferien, så jeg håber jeg får en hel masse – penge er jo lig med nye bøger😀

Skriv et svar

