Konkurrencevindere

Så blev det endelig dagen, hvor der skulle trækkes tre heldige vindere, af den nye Harry Potter og de vises sten pb. udgave.

Der var 11 deltagere, hvilket jeg syntes er helt fantastisk, og alle navne blev skrevet ned på et papir, krøllet sammen, og lagt på gulvet foran katten. Desværre var katten ikke meget for at vælge tre af kuglerne, hvilket ellers ville have været ret morsomt, så det endte med at blive min forlovede som trak de tre vindere.

Og vinderne er følgende:

1. Rebecca
2. Svend
3. Selvi Celik

Mange gange tillykke til jer tre! Jeg sender en mail til jer hvor jeg vil bede om jeres adresse, så jeg kan sende jer bøgerne – hører jeg ikke fra jer inden søndag, vil en ny vinder blive trukket.

Jeg vil endnu engang takke alle, som har deltaget i denne konkurrence, og jeg lover jer, at det ikke bliver den sidste, så var du/I ikke heldige at vinde denne gang, skal der nok dukke andre chancer op hen af vejen. Desuden vil jeg slutte af med (endnu engang) at sige tusind tak til forlaget Gyldendal, som har sponsoreret de tre bøger til denne konkurrence.

3 thoughts on “Konkurrencevindere

Skriv et svar

