Poll #1 resultat

Så er det slut med at stemme på, indenfor hvilken genre, i bedst kan lide at læse anmeldelser, og jeg kan slet ikke få armene ned, for der var hele 54 stemmer! Det er helt utroligt, og langt langt flere stemmer end jeg havde regnet med.

Anyhow, jeg syntes det var sjovt at se hvad i stemte på, for jeg havde regnet med, at Paranormal Romance lå i toppen, hvilket den også endte med at gøre, selvom dystopien førte det første stykke tid, men til gengæld havde jeg enegtligt også regnet med, at der var flere der havde stemt på ungdomsbøger. Dystopien førte et langt stykke hen af vejen, hvilket overraskede mig (positivt), men endte så på en tredje plads.

Anyhow, her har I lige resultaterne:

19 stemte på Paranormal Romance
14 stemte på Fantasy
12 stemte på Dystopi
05 stemte på Ungdomsbøger
04 stemte på Andre Genrer

Som sagt så er dette for, at få en feeling med hvem alle I skønne mennesker er, og hvad I interesserer jer for, så her en af de nærmeste dage, vil den næste Poll komme på. Jeg har planlagt en 4 eller 5 polls i alt, og jeg håber at I vil være lige så fantastiske til at stemme, som I var denne gang. I skal i hvert fald alle sammen have tusind tak for jeres stemme.

Skriv et svar

