Konkurrence: Vind Harry Potter og de vises sten

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET

Som lovet, holder jeg i forbindelse med min blogs 2 års fødselsdag, en lille konkurrence, hvor jeg udlodder 3 stk. af den nye flotte danske paperback udgave, af Harry Potter og de vises sten. Det vil sige, at der i denne konkurrence vil være tre vindere.

De nye udgaver er bare super flotte at se på, og de fleste af os er vel bekendt med J. K. Rowlings fantastiske univers – hvadenten det er igennem bøgerne, filmene eller begge dele.

For at vinde et eksemplar af denne bog, skal I svare på følgende spørgsmål:

Hvilket kollegium ville I helst tilhøre, hvis I skulle vælge, og hvorfor?

Skriv jeres svar som en kommentar til dette indlæg.
Konkurrencen løber til og med søndag den 13 maj, så den er altså åben i 14 dage. Mandag den 14 Maj vil jeg trække tre vindere, og give disse direkte besked.

Jeg ser frem til at høre jeres svar, og held og lykke til jer alle.

Jeg vil desuden gerne takke forlaget Gyldendal mange gange, for disse tre bøger til min konkurrence. Det er virkelig fedt at have mulighed for, at udlodde disse helt nye og super smukke bøger, og jeg håber at de bringer glæde hos de tre heldige vindere.

KONKURRENCEN ER AFSLUTTET

11 thoughts on “Konkurrence: Vind Harry Potter og de vises sten

  1. Jeg vil gerne deltage – sikke et herligt spørgsmål😀

    Jeg ville nok helst på Ravenclaw, fordi jeg elsker at tilegne mig ny viden – jeg elsker at lære ny kundskaber og færdigheder, og jeg elsker gåder😀

  2. Tillykke med dit 2 års jubilæum.😀 Fedt med hele tre præmier.🙂

    Hvis jeg selv skulle vælge, så skulle det være Ravenclaw. Jeg tror, det er der jeg vil føle mig bedst hjemme, og jeg ville elske at skulle svare på gåder, for at komme ind i opholdsstuen. Jeg ser ikke mig selv som den klogeste, men jeg elsker at lære noget nyt og morer mig oftest over at skrive opgaver.

  3. Tillykke med de 2 år og virkelig lækker give-away🙂

    Jeg ville vælge Ravenclaw, det har altid været drømmekollegiet for mig🙂 Jeg elsker viden (især “ubrugelig” viden) og jeg elsker gåder. Suk, hvem der bare faktisk kunne gå på Hogwarts🙂

  4. Godt spørgsmål!

    Først tænkte jeg at jeg nok helst ville gå på Rawenclaw, det ville være lige noget for mig, men jeg tror alligevel jeg helst ville gå på Hufflepuff. Hvis man tænker over det er Gryffindor for de modige, Slytherin for dem der er fuldblods, Rawenclaw for de kloge, men Hufflepuff er for alle. Jeg tænker at jeg helst vi gå på et kollegium der går ind for at alle er velkomne, det føles bare mest rigtig🙂

  5. Ih hvor en fed give-away, jeg har hørt det er mange der er imod de nye, men jeg kan jeg synes at de er flotte og de passer til bogen.

    Sjovt jeg troede ellers at folk vil vælge Gryffindor fordi det er det man høre mest om i bogen. Jeg tror at jeg vil passe best til Hufflepuff😀 Nu har jeg læst så meget om de 4 kollegiumer og det er det der tiltaler mig mest. Både på hvordan personerne er, men også hvordan opholdsstuen er indrettet. På Pottermore, kom jeg også på Hufflepuff, så der er måske noget om det😛

  6. Jeg vil helt klart gå på Ravenclaw:D
    Det ville have været så sjovt:) Jeg elsker at opleve noget nyt og elsker gåder:D

  7. Jeg tror, jeg ville være en Huffelpuff, da jeg passer bedst på beskrivelsen af kollegiet (“However, those of Hufflepuff,
    are those with big hearts and a smile,
    the peace-makers of the Wizarding World.
    That does NOT make us wimps!”)… tilgengæld kunne jeg vel også være en Weasley med mit røde hår og derfor Gryffindor!😉

  8. Ravenclaw. Egentlig tør jeg ikke tro på at jeg passer ind der, men da jeg registrede mig på pottermore.com, var det også det den skrev. Og jeg tror det er fordi jeg jo nok egentlig er lidt nørdet når det kommer til viden og at sidde og skrive dagen lang. Jeg er bare ikke særlig god til det med gårder, tror aldrig nogen sinde jeg ville komme ind i deres kollegieværelse. Jeg vil nok være en Nevielle type i Rawenclaw, en der ikke virker til at høre hjemme, men forhåbentlig overrasker.🙂

Skriv et svar

