Boglabyrinten 2 år

Hurra! Boglabyrinten fylder år…

Ja så skal der fejres fødselsdag igen, og tænk engang, 2 år. Det er helt mærkeligt at sidde og kigge tilbage på de første spæde indlæg, og tænke på dengang, hvor man var lykkelig over, at have udgivet sin første anmeldelse. Det er ved at være lang tid siden. Der er sket så meget på de to år, både af godt og skidt, men vigtigst af alt, er der kommet så mange skønne mennesker til, som besøger og kommenterer, og som giver denne blog et liv, som jeg aldrig i mine vildeste drømme kunne have forestillet mig. Tudins tak skal I have – alle sammen!

Det har været to fantastiske år, og jeg regner da også med, at der er yderligere to fantastiske år i vente (og endnu flere efter det!).

Jeg har planer om at afholde en lille konkurrence i forbindelse med fødselsdagen. og jeg håber I vil have lyst til at deltage. I vil kunne se præmierne (yeps, flertal) og deltage i konkurrencen i løbet af dagen i morgen, så husk at kigge forbi.

Endnu engang tusind tak til alle jer søde mennesker som følger min blog, og rigtigt rigtig god weekend!

10 thoughts on “Boglabyrinten 2 år

Skriv et svar

