Cover release: Before I Wake af Rachel Vincent

Så får I lige endnu et cover release… Dette cover er et, som jeg har ventet på længe, og nu er det så endelig kommet. De andre bøger i serien, har alle sammen super smukke covers, og endnu engang er der et blændende smukt cover til serien.

Prøv og se engang:

Dette er sjette bog i serien, og der er flere på vej (jeg kan i hvert fald se planer om en syvende også) så der er lidt at gå i krig med. Som altid ærger jeg mig over, at jeg heller ikke har nået at læse denne serie endnu, selvom jeg faktisk har de første tre i serien stående på hylden, så måske man snart skulle finde tiden til det.

Anyhow, som alle de andre bøger i serien er coveret hovedsageligt hvidt, med en smule pang-farve, som fanger ens opmærksomhed. Det er virkelig flot at se på.

Hvis I vil se de andre covers, kan I tage er kig her.

For ikke at afsløre for meget, får I her en lille tekst om første bog i serien:

She doesn’t see dead people. She senses when someone near her is about to die. And when that happens, a force beyond her control compels her to scream bloody murder. Literally.
Kaylee just wants to enjoy having caught the attention of the hottest guy in school. But a normal date is hard to come by when Nash seems to know more about her need to scream than she does. And when classmates start dropping dead for no apparent reason, only Kaylee knows who’ll be next.

Teksten er hentet fra goodreads.

Det lyder lidt specielt, må jeg nok indrømme, men efter at have læst den short-story der er lavet (kaldes nummer 0,5 i serien) er jeg blevet overbevist om, at denne serie har stort potentiale.

Hvad med jer… Kender I serien? Eller har I overvejet at læse den?

3 thoughts on “Cover release: Before I Wake af Rachel Vincent

    • Nej, jeg har kun læst den der 0,5. Hmm, jeg må hellere snart få læst nogle i denne serie, og se hvad jeg selv syntes. Hehe, Man hører jo så meget – både godt og skidt. =)

Skriv et svar

