Nye bøger på hylden #45

Okay, de her bøger kan vist ikke ligefrem kaldes nye, men jeg har simpelthen glemt at vise jer dem, så her kommer lige et (lettere gammelt) billede:

# Sagnet om glemte riger af Margit Sandemo
# Klostret i Tårernes Dal af Margit Sandemo
# Frostens Datter af Margit Sandemo
# Ind i det ukendte af Margit Sandemo

Heksemesteren er en af de helt lange serier (hvis man da lige ser bort fra Sagaen om Isfolket, som er endnu længere), og jeg har med stor fornøjelse læst starten af denne serie. Desværre gik jeg, af en eller anden årsag, i stå efter ottende bog, og er ikke kommet videre siden da – det er faktisk mega pinligt, for bøgerne er anmeldereksemplarer, så forlaget sidder og venter på anmeldelserne. Suk.

Anyhow, det er en skøn serie, som jeg kun kan anbefale at man kaster sig ud i – skulle nogle være interesserede, kan i læse mine anmeldelser af de første otte bøger, her på min blog. Første anmeldelse var lettere negativ, eftersom jeg lige skulle vænne mig til Margit Sandemos noget unikke skrivemåde, men derefter blev det meget bedre.

Jeg skylder jer forresten også billede af de bøger jeg købte på udsalget, men det må I desværre vente lidt endnu med – sorry folks, jeg lover at få taget det billede snart.

God læselyst til jer alle!

One thought on “Nye bøger på hylden #45

  1. Jeg elsker den serie. Nu har jeg så også læst hele Sagaen om Isfolket (Tog mig også lidt tid, 47 bøger er mange!!) hehe så jeg var vant til hendes skrivestil.
    Har du læst Yrsa, Den glemte dronning af Danmark også skrevet af Margit Sandemo?

    Og en anden serie der også er rimelig lang er jo Morganville Vampires, der kommer i hvert fald 15 bøger så vidt jeg har læst

Skriv et svar

