Cover release: The Crimson Crown af Cinda Williams Chima

Sidste nye bog på stammen fra Cinda Willisms Chima, bliver fjerde bog i Seven realms serien, som har fået titlen “The Crimson Crown”. Coveret er lige blevet frigivet, og se lige hvor flot det er!

Til hver bog udkommer der to covers – et engelsk og et amerikansk – og begge er de super smukke, men skal jeg være ærlig, er denne serie (jeg mener dette er det amerikanske) den flotteste. Forsiderne i denne serie har indtil nu været lidt neutrale (brun, lilla, blå), men nu skal der farver på skemaet, og den røde farve her er bare super fin.

Her er en lille tekst om denne fjerde bog. Har I endnu ikke læst de andre, skal I være opmærksomme på, at der kan være afsløringer, så gå i stedet ind her og læs min anmeldelse af første bog i serien “The demon king”.

A thousand years ago, two young lovers were betrayed— Alger Waterlow to his death, and Hanalea, Queen of the Fells, to a life without love.
Now, once again, the queendom of the Fells seems likely to shatter apart. For young queen Raisa ana’Marianna, maintaining peace even within her own castle walls is nearly impossible. Tension between wizards and Clan has reached a fevered pitch. With surrounding kingdoms seeking to prey on the Fells’ inner turmoil, Raisa’s best hope is to unite her people against a common enemy. But that enemy might be the person with whom she’s falling in love.
Navigating the cutthroat world of blueblood politics has never been more dangerous, and former streetlord Han Alister seems to inspire hostility among Clan and wizards alike. His only ally is the queen, and despite the perils involved, Han finds it impossible to ignore his feelings for Raisa. Before long, Han finds himself in possession of a secret believed to be lost to history, a discovery powerful enough to unite the people of the Fells. But will the secret die with him before he can use it?
A simple, devastating truth concealed by a thousand-year-old lie at last comes to light in this stunning conclusion to the Seven Realms series.

Teksten er hentet fra goodreads.

Første bog var super god, og jeg ærger mig lidt over, at jeg endnu ikke har nået at læse toeren. Det er egentligt utroligt så mange bøger jeg ærger mig over, ikke at have nået endnu, men jeg må jo nok se i øjnene, at der bare ikke er nok timer i døgnet til, at nå dem alle sammen – måske hvis man bliver forvandlet til en vampyr, som lever evigt, har man en chance for at nå det – det er i hvert fald værd at overveje. Hehe.

One thought on “Cover release: The Crimson Crown af Cinda Williams Chima

  1. Jeg ved præcis hvad du mener – jeg kunne også godt lige bruge en vampyr til at forvandle mig – helst til en twilight-vampyr så jeg ikke behøver at sove 😛 så kunne jeg måske nå alle de bøger jeg bare så gerne vil læse, suk ..

Skriv et svar

