Nye bøger på hylden #44

I julegave fik jeg tre bøger, som jeg allerede havde, så de blev sendt retur til saxo.com, som jeg nogle dage senere modtog et gavekort fra – så man kan vel sige, at dette på sin vis er en julegave. Hehe. Jeg elsker at købe bøger, og det kan jo ikke blive bedre, end når man slet ikke skal af med pengene selv – det er jo gratis bøger – looove!

Her er hvad jeg fik denne gang:

# Incarnate af Jodi Meadows
# Everneath af Brodi Ashton
# Hallowed af Cynthia Hand
# Born Wicked af Jessica Spotswood

De tre af bøgerne er til min debut author challange, så nu kan jeg endelig komme i gang. Wee. Jeg glæder mig – håber at jeg kan gennemføre konkurrencen i år! Den fjerde bog “Hallowed” af Cynthia Hand er en fortsættelse til en debut author challange bog som jeg læste i 2011. “Unearthly” som første bog hedder, var helt fantastisk, så nu håber jeg på, at toeren er lige så god.

Jeg havde egentligt planlagt at vise jer de bøger som jeg købte på udsalg – for ja, der blev snollet lidt (når man arbejder i en boghandel og får bøgerne endnu billigere, skulle man altså være et skarn hvis man ikke misbrugte chancen for billige bøger). Jeg er sikker på, at jeg havde købt den halve butik, hvis bare der havde været lidt flere titler til min smag, men dem som jeg dog fik købt, vil jeg vise jer engang i næste uge, når jeg får taget mig sammen og taget et billede.

God læselyst alle sammen.

One thought on “Nye bøger på hylden #44

Skriv et svar

