Cover release: Hidden af Sophie Jordan

Der er her på det sidste kommet så mange smukke covers, og jeg har simpelthen ikke haft tiden til at vise jer dem, men nu er det nu, så her har i det første i en lille række skønne covers, som er blevet frigivet:

 Jeg har læst første bog i denne serie, og den var slet slet ikke skidt (læs evt. min anmeldelse her). Det der oprindeligt fangede min interesse for denne serie, var de smukke covers, for coveret til etteren var virkelig smukt. Coveret til toeren var mindst lige så magisk at se på, og dens farver skiftede fra de røde/guld nuancer til sølv/hvid. Tredje bog bringer os dog tilbage til de mørke og varme nuancer, og mon ikke bogen har et strejf af den samme fyrige essens, som coveret har? Det håber jeg i hvert fald, for som mange af jer nok allerede ved, er drager et af mine absolutte ynglingsemner, og en ung kvinde, der kan forvandle sig til en drage, er da helt i toppen.

Nu er jeg ikke sikker på, hvor mange der har læst bøgerne, så her har I en lille tekst fra første bog (så slipper vi for spoilers):

A hidden truth. Mortal enemies. Doomed love.

Marked as special at an early age, Jacinda knows her every move is watched. But she longs for freedom to make her own choices. When she breaks the most sacred tenet among her kind, she nearly pays with her life. Until a beautiful stranger saves her. A stranger who was sent to hunt those like her. For Jacinda is a draki—a descendant of dragons whose greatest defense is her secret ability to shift into human form.

Forced to flee into the mortal world with her family, Jacinda struggles to adapt to her new surroundings. The only bright light is Will. Gorgeous, elusive Will who stirs her inner draki to life. Although she is irresistibly drawn to him, Jacinda knows Will’s dark secret: He and his family are hunters. She should avoid him at all costs. But her inner draki is slowly slipping away—if it dies she will be left as a human forever. She’ll do anything to prevent that. Even if it means getting closer to her most dangerous enemy.

Mythical powers and breathtaking romance ignite in this story of a girl who defies all expectations and whose love crosses an ancient divide.

Teksten er hentet fra Goodreads.

Jeg kan ikke andet end sige, at jeg glæder mig til at fortsætte med denne spændende serie. Både etteren og toeren er udkommet, og tredje bog er planlagt til udgivelse den 11. September 2012.

Skriv et svar

