Undskyld…

I går var der nok nogle af jer, som oplevede at modtage en mail, hvori jeg bad om hjælp til en konkurrence. Det var en fejl at den blev sendt ud… Jeg sad og lavede indlægget som en prøve, og ved et uheld kom jeg til at udgive den. Det må i virkelig undskylde.

Som en lille forklaring, kan jeg sige, at jeg havde sagt ja til at deltage i en konkurrence om 10.000 kroner til vores bryllup i august, men da det hele afhang af at man havde facebook (hvilket jeg ikke har), syntes jeg lidt at jeg kom skidt fra starten. Da jeg så kunne se, at jeg efter første dag havde én enkelt stemme (tak til den som stemte), og alle de andre havde 40+, måtte jeg sande at jeg nok ikke kommer til at vinde, uanset hvor meget jeg kæmper. Desuden havde jeg lidt tanken, at jeg egentligt hellere vil bruge tid på at blogge her (og på min alt-mulig-blog dagbogsskriverier), end på at blogge hos en anden, hvilket ingen af jer faste læsere, får noget som helst ud af.

Så med andre ord, droppede jeg konkurrencen, og vender atter min fulde opmærksomhed mod bøgernes skønne verden.

Jeg skal desuden lige straks på skole igen, og det er derfor det har været lidt sløjt med opdateringer på det sidste – jeg besluttede mig for at gennemgå alle mine noter, og prøve at se, om jeg på en eller anden måde kan få banket alle informationerne ind i mit tykke hoved (no luck so far) – men sidste gang jeg var på skolen, fik jeg læst en hel masse bøger (otte timers transport frem og tilbage x 4, giver godt), så det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg fik desuden skrevet en masse anmeldelser (i løbet af de kedelige undervisningstimer – jeg er virkelig ikke god til det der med lærere der bare står og “japper”), så der regner jeg også med at få indhentet lidt. Hehe.

Rigtig god læselyst alle sammen!

Skriv et svar

