Bogudsalg…

Jeg vil bare lige minde jer alle sammen om, at der på onsdag starter bogudsalg – og ikke bare et hvilken som helst bogudsalg, men Danmarks største bogudsalg. Spændende! Man kan få en masse spændende bøger, til ingen penge, og jeg har kig på såååå mange af dem. Hmm, gad vide hvilke jeg skal købe. Hehe.

Både Bog og Idé og Arnold Busck har bogudsalg, men jeg mener også at alle de andre boghandlere er med på vognen. I hvert fald er der masser af penge at spare på god litteratur, selvom jeg syntes at valget indenfor engelsk og børne-/ungelitteratur, er lidt trist.

Nogle af jer der skal på bogudsalg?

4 thoughts on “Bogudsalg…

  1. Sidst de holdt bogudsalg faldt jeg over mange bøger, som slet ikke vas vist i kataloget, som var sat helt vildt ned – fik et par stykker til 8 kr, og fem til 30 kr – så jeg skal da så meget ned og kigge, måske er man heldig! 😀

  2. Der er også bogudsalg i Bøger & papir 😉
    Men tja, selvom jeg går op og ned af dem hver dag, er der ikke nogen der frister mig specielt meget. Kedeligt udvalg i år hvis jeg skal sige det.

  3. Mange tak for tippet 🙂 Skal straks ind og kigge i kataloget på nettet. I ‘gamle dage’ var bogudsalg altid i februar, så jeg kunne ikke forstå, hvor det blev af i år 😉 Skønt, at det blot er rykket til marts.

    Jeg synes heller ikke, der plejer at være særlig mange gode ungdomsbøger på bogudsalg, men jeg synes altid, der er vildt mange gode fagbøger på bogudsalg, leksika og opslagsværker om alt muligt, så der sparer jeg mange penge. 🙂

  4. Jeg var i Bog & Idé og fandt en række kogebøger og fagbøger – samt et par enkelte skønlitterære bøger, der vil være ok at have med på ferie. Til gengæld fandt jeg intet hos Arnold Busck.

Skriv et svar

