Update: Ny J. K. Rowling bog på vej

Så skete det endelig – J. K. Rowling har annonceret, at der er en ny bog på vej. Fantastisk nyhed (jeg kan slet ikke sidde stille lige nu)!

Det eneste man ved indtil videre er, at det denne gang er en bog for voksne (sorry children), men hvilken genre det er, hvad titlen vil blive m.m. vides ikke endnu. Der er en del som mener, at det er en krimi (oh god, I hope not – mere fantasy please), men som sagt, er der endnu ikke offentliggjort noget.

Her er lidt af hvad J. K. Rowling har sagt:

 “Although I’ve enjoyed writing it every bit as much, my next book will be very different to the Harry Potter series … The freedom to explore new territory is a gift that Harry’s success has brought me, and with that new territory it seemed a logical progression to have a new publisher. I am delighted to have a second publishing home in Little, Brown, and a publishing team that will be a great partner in this new phase of my writing life.”
Citatet er hentet her.

Jeg er ret spændt på at se, hvad hun har gemt oppe i ærmet, men hold da op hvor jeg håber, at hun har husket det fantastiske element – ligesom Deborah Harkness; en almindelig verden som baggrund, og twists af magi. Oh hvor jeg håber.

Hvad tror I andre? Og hvad har i af håb og forventninger?

2 thoughts on “Update: Ny J. K. Rowling bog på vej

  1. Åh, det glæder jeg mig til!
    Bare hun holder sig til nutidsgenren, så tror jeg, at jeg er med på næsten hvad som helst.. Selvom det bliver underligt at se hende skrive andet end Hp.

Skriv et svar

